۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۶۲۳۹۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

سکولاریزه کردن آموزش و پرورش هدف سند ۲۰۳۰ است

سکولاریزه کردن آموزش و پرورش هدف سند ۲۰۳۰ است
مازندران - حجت الاسلام شکریان گفت: دشمن در سند ۲۰۳۰ به دنبال حذف کامل ارزش‌های دینی و اصول بنیادین انقلاب اسلامی و ترویج فساد و فرهنگ منحط غربی است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به هشدار جدی مقام معظم رهبری در خصوص سند ننگین 2030، گفت: این سند با هدف استحاله فرهنگی و اعتقادی جوانان کشورمان از سوی دشمنان نظام اسلامی طراحی شده است.

وی با بیان این که دشمنان با تجویز نسخه فرهنگ منحط غربی در تلاش است هویت دینی و انقلابی نسل آینده کشورمان را به کلی از بین ببرد، افزود: کسانی که این گونه مسیر را برای تحقق اهداف دشمن هموار می کنند نزد ملت ایران هیچ جایگاهی ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در سند 2030 تنها به دنبال ترویج بی دینی و زدودن هویت دینی نسل آینده کشور است، خاطرنشان کرد: اجرای چنین سند ننگینی خیانت بزرگی به اسلام و انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت باید هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و از اجرای این سند ننگین به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: وقتی ولی فقیه نکته ای را اشاره می کنند معنی ندارد دوباره عده ای بر خلاف نظر ایشان و به صورت مخفیانه بندهایی از یک سند ضد دینی را اجرایی کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که حوزه تعلیم و تربیت یکی از بخش های مهم و راهبردی کشور است که نباید با نفوذ جریان غرب گرا در مسیر انحراف سوق داده شود، خاطرنشان کرد: امروز همه دلسوزان نظام اسلامی وظیفه دارند در جهت تقویت تفکر انقلابی در سطح نهادهای آموزشی بیشتر تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در سند 2030 به دنبال حذف کامل ارزش های دینی و اصول بنیادین انقلاب اسلامی به بهانه واهی و دروغین است، بیان داشت: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید زیر بار چنین سند سراسر خیانت باری بروند چون نتیجه و محصول این سند، آموزش و پرورش را در ایران اسلامی به سمت سکولار شدن هدایت می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که 2030 ترویج علنی بی اخلاقی و فساد در سیستم آموزشی کشور است، بیان داشت: این سند ننگین با هیچ یک از اصول و مبانی اسلامی و انقلابی ما سازگاری ندارد و باید به زباله دان تاریخ فرستاده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری مدت ها قبل در خصوص این سند ننگین به مسؤولان آموزش و پرورش هشدار داده بودند، افزود: اما متأسفانه برخی ها بدون توجه به این هشدارها و به طور مخفیانه بندهایی از این سند ننگین را در فضای آموزشی کشور اجرایی کردند و همین مسأله موجب ناراحتی رهبری معظم شده است.

وی با بیان این که مسؤولان آموزش و پرورش باید ارزش های ناب دینی، انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانش آموزان ترویج و نشر دهند، خاطرنشان کرد: متأسفانه جریان نفوذ با رخنه در بدنه دستگاه آموزشی به دنبال حذف تدریجی مبانی دینی و انقلابی از فضای علمی و آموزشی کشور هستند./950//310/خ

ارسال نظرات