۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۶۲۵۰۰
آیت الله موسوی اصفهانی:

عده‌ای در داخل کورکورانه به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ هستند

عده‌ای در داخل کورکورانه به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ هستند
همدان - امام جمعه موقت همدان گفت: ملت ایران خود از ریشه کهن فرهنگی و دینی برخوردارند اما با این وجود افرادی در داخل کورکورانه به دنبال اجرایی کردن سند شرم آور ۲۰۳۰ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها در کشور هستیم، بنابراین باید به مانند محرم پروتکل های بهداشتی به صورت کامل در بحث کرونا رعایت شود.

امام جمعه موقت همدان با تقدیر ار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در همدان، ادامه داد: باید در بحث بازگشایی حوزه های علمیه، مدارس، دانشگاه ها و... به گونه ای عمل کنیم که خدایی ناکرده کسی از این وضعیت خاص لطمه ای نبیند.

آیت الله موسوی اصفهانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسؤولان و مدیران آموزش و پرورش گفت: باید فرمایشات رهبری که درباره مسایل آموزشی و تربیتی بیان شد به صورت کامل و دقیق بازخوانی شود و طبق فرمایشات معظم له در مسایل آموزشی پیش برویم.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: ملت ایران خود از ریشه کهن فرهنگی و دینی برخوردارند و از این حیث هیچ مشکلی نداریم، ولی با این وجود هستند افرادی که در داخل کورکورانه به دنبال اجرایی کردن سند شرم آور 2030 هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: این افراد خودفروخته فرهنگی به گمان خود سعادت واقعی در اجرای برنامه های کشورهای بیگانه نهفته است که این تفکری کاملا غلط و بچگانه است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اکنون که کشور در بحث اقتصاد با مشکلاتی روبرو شده است، باید نسخه این مشکل را در داخل کشور پیدا و اجرایی کرد و تنها با اتکا به توان داخلی است که می توان بر مشکلات فائق شد.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در منطقه در همه ابعاد حرف اول را می زند و این امر مورد اذعان و اقرار دشمنان نیز است، بنابراین باید به خودکفایی کامل برسیم تا این انقلاب مستحکم تر از گذشته شود.

آیت‌الله موسوی اصفهانی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه همدان گفت: کاری که کشور به اصطلاح مسلمان امارات در قبال ملت فلسطین انجام داد به نوعی خیانت به اسلام و آرمان های آزادیخواهانه در جهان اسلام بود و بی شک در آینده ای نزدیک خسارت های این دوستی با دشمن شماره یک مسلمین، یعنی رژیم صهیونیستی را خواهد دید./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
احسنت
0
0