۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۶۲۵۴۶

ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب از زبان امام جمعه اهواز

ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب از زبان امام جمعه اهواز
خوزستان ـ امام جمعه اهواز تقوا، تعبد و عمل صالح را از جمله ویژگی‌هایی دانست که باید در آحاد مسئولان نظام اسلامی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در پیامی ویدئویی پیرامون ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب با بیان اینکه تقوا، تعبد و عمل صالح از جمله ویژگی‌هایی است که باید در آحاد مسؤولان نظام اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: عدالت گستری در توزیع امکانات، رفتار‌های مطابق با عدالت اجتماعی و دسترسی همه افراد به مسؤولان دیگر شاخصه‌ای است که باید از سوی مسؤول نظام اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: صراحت در اتخاذ مواضع انقلابی براساس اندیشه امامین انقلاب، اخلاص و قصد قربت، جهد و خستگی ناپذیری دیگر ویژگی‌هایی است که یک مسؤول طراز انقلاب اسلامی باید داشته باشد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مسؤول انقلاب اسلامی باید از خودشیفتگی، دوری کند، بیان داشت: اجتناب از لذت جویی و خدمتگزاری به مردم یا به تعبیر امام راحل، نوکری مردم باید از سوی مسؤول تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان داشت: انتقادپذیری و برخورد مناسب در کنار رفتار جهادی و سبقت در خدمتگزاری به مردم ویژگی‌های مسؤول تراز انقلاب اسلامی است.

وی عنوان داشت: اجتناب از تنبلی و سهل انگاری و سرعت در تصمیم و اقدام که همان کار انقلابی است؛ از جمله توصیه‌های امامین انقلاب است که باید بدان‌ها عمل کرد. /۹۴۵۶/
ارسال نظرات