۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۶۲۵۶۸
عضو کمسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

دولت مانع تأثیر افزایش قیمت ارز و سکه بر اجناس و خدمات شود

دولت مانع تأثیر افزایش قیمت ارز و سکه بر اجناس و خدمات شود
حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به افزایش قیمت ارز و سکه گفت: دولت به عنوان مسؤول مستقیم مشکلات اقتصادی است سیاست‌های پولی و مالی غلطی را در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون اصل نود و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره بازار رها شده اجناس و کالاها و چند قیمتی در آن اظهار داشت: متاسفانه دولت بازار را رها کرده اما حالا به فکر مهار تورم و گرانی افتاده است.

تاثیر آنی افزایش قیمت ارز و سکه بر اجناس و خدمات

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: وقتی سنجش افزایش قیمت کالا و خدمات در کشور در اثر افزایش قیمت طلا و ارز دچار لرزش و نوسان شود قطعا تاثیر آن به تمامی بازارها می‌رسد که با این شرایط دستگاه‌های نظارتی کاری از دستشان برنمی‌آید.

مجلس به دنبال استفاده از اختیارات قانونی برای نظارت بر دولت

میرزایی افزود: ‌امروز دولت مسئول مستقیم مشکلات اقتصادی کشور است که سیاست‌های پولی و مالی غلطی را در نظر گرفته است و اگر این مسئله حل نشود دستگاه‌های نظارتی خیلی نمی‌توانند کار مؤثری انجام دهند.

نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس در کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به صورت فردی در حال نظارت بیشتر بر دولت بوده و سعی می‌کنند که بر اساس اختیارات قانونی خود مانع از بروز تخلفات شوند و به همین دلیل بنا داریم با سوء استفاده‌ها و اقدامات خلاف قانون و عدم نظارت برخورد قاطعی کنیم./990/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات