۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۶۲۶۲۷
جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

اهانت به قرآن کریم توهین به ارزش‌های اسلامی است

اهانت به قرآن کریم توهین به ارزش‌های اسلامی است
کرمانشاه - احمد محمدی گفت: جریحه‌دارکردن احساسات مسلمانان اقدامی تحریک‌آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، احمد محمدی جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: این نخستین بار نیست که کتاب خدا به شیوه‌ای خاص مورد هدف قرار می‌گیرد و به احساسات مسلمانان جهان توهین می‌شود و این گونه اقدامات توهین‌کننده به اسلام و مسلمانان با اصول و مبانی ادیان در تضاد است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در ادامه گفت: این اقدام درگیری‌های دینی جوامع را تشدید کرده و فضای تنش‌زایی را ایجاد خواهد کرد و تضعیف‌کننده صلح جهانی است.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با محکوم کردن هتک حرمت به مقدسات مسلمانان، افزود: توهین به قرآن کریم نهایت دشمنی با دین اسلام و رسالت پیامبر اکرم (ص) است.

وی تاکید کرد که جامعه اهل سنت، با اعلام انزجار خود، اهانت به قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌های بین المللی می خواهیم که شدیدترین برخورد را نسبت به این عمل اعمال کند./1400//102/خ

ارسال نظرات