۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۶۲۴۹۹
امام جمعه کرمانشاه:

امارات به معنای واقعی به ملت فلسطین خیانت کرد

امارات به معنای واقعی به ملت فلسطین خیانت کرد
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: کاری که دولت و سیاست مداران کشور امارات انجام دادند؛ به معنای واقعی خیانت به ملت فلسطین و آرمان های آزادیخواه آنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های والای کتاب قرآن کریم مساله هدایت انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: بنابراین کسانی که هنوز زمینه هدایت و رستگاری را دارند و این حس در درون شان زنده است، قرآن بی شک آنان را به سمت راه راست هدایت و راهنمایی می کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر انسان به وسیله قرآن هدایت و از ظلمات خارج شود، به سمت نور هدایت می‌شود، عنوان کرد: امام حسین (ع) و یارانش در دشت کربلا برای احیای سنت رسول اکرم (ص) و به پا داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مقابل ظلم و کفر ایستادند.

آیت الله علما در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی که خطاب به مدیران و مسؤولان آموزش و پرورش داشتند، بر مساله مهم تربیت، فضای مجازی، آموزش و... تاکیدات و فرمایشات بسیار حکیمانه ای ایراد فرمودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: امروز آموزش و پرورش وظیفه بسیار مهم و حیاتی تربیت فرزندان ما بر اساس آموزه های دینی را برعهده دارد که این مسؤولیتی بسیار سنگین است از این رو امیدواریم که دست اندرکاران آموزش و پرورش بتوانند در این راه موفق باشند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمات آموزش و پرورش، بیان کرد: در ایام عزاداری محرم، ملت ایران به خوبی نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند که رهبر معظم انقلاب اسلامی این عملکرد مردم را ستودند و آن را نقطه عطفی در تاریخ این ملت عنوان فرمودند.

آیت الله علما با انتقاد از عملکرد کودکانه سیاستمداران اماراتی در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: کاری که دولت و سیاست مداران کشور امارات انجام دادند؛ به معنای واقعی خیانت به ملت فلسطین و آرمان های آزادیخواه آنان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کرمانشاه قرار داریم و در این میان دشمن به دنبال این است که میزان مشارکت مردم را در این همه پرسی پایین بیاورد، اما ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات