۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۶۲۶۵۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خبر داد؛

رقابت ۱۱۱ قرآن آموز استان در چهل و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن

رقابت ۱۱۱ قرآن آموز استان در چهل و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام آسوده گفت: در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن ۱۱۱ قرآن آموز شهرستان‌های هشتگانه استان در رشته‌های مختلف رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، امروز در نشست مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، از رقابت 111 قرآن آموز شهرستان‌های هشت‌گانه این استان در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان شمالی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل برگزاری مسابقات بر اساس رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد بود.

حجت‌الاسلام آسوده ادامه داد: بر این اساس ۱۱۱ نفر از خواهران و برادران قرآنی استان در رشته‌های مختلف به تفکیک برادران در ۹ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جز و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی و تواشیح شرکت می‌کنند و خواهران نیز در همه این رشته‌ها به‌جز اذان و تواشیح حضور خواهند داشت.

وی افزود: مرحله استانی مسابقات در تاریخ بیستم شهریورماه جاری از ساعت ۸ صبح برای برادران در محل شبستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد و خواهران در محل دارالقرآن عترت بجنورد برگزار می‌شود.

 

توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای نیت موقوفه معماریانی با توزیع ۲۵۰ بسته غذایی در بین مستمندان پرداخت و افزود: اجرای نیت موقوفه حاج محمد معماریانی با توزیع ۲۵۰ بسته غذایی به ارزش ۶۲ میلیون تومان در محلات اطراف موقوفه انجام شد

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل ستاد بصیرت عاشورایی در خصوص توزیع بسته‌های مواد غذایی از محل اجرای نیت موقوفات، متولی موقوفه حاج محمد معماریانی ۲۵۰ بسته مواد غذایی خشک به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان از محل اجرای نیت این موقوفه که با نیت عزاداری سیدالشهدا (ع) وقف شده تهیه و طی مراسمی در محلات اطراف موقوفه توزیع شد./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات