۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۶۲۶۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بدون روحانیت بصیر در خطر است

اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بدون روحانیت بصیر در خطر است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت حفظ وحدت بین روحانیت تأکید کرد و گفت: اسلامیت نظام و جمهوری اسلامی بدون روحانیت آگاه، بصیر و هوشیار در خطر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست با مدیران و اساتید حوزه علمیه لرستان در سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حوزه علمیه در پاسداری از مرزهای عقیدتی رسالت خطیری بر دوش دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حوزه علمیه در انجام فعالیت های تبلیغی در طول تاریخ فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است، افزود: روحانیت مورد اعتماد مردم بوده و هست و باید ارتباط بین مردم و روحانیت تقویت شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد که ارتباط مردم با روحانیت کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: روحانیت در هر شرایطی باید ارتبای خود را با مردم تقویت و همواره بین مردم حضور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی فعالیت ها و مراکز دینی تصریح کرد: با برنامه ریزی باید فعالیت های تبلیغی تقویت و نقش روحانیت در جامعه و هدایت دینی مردم پر رنگ شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که هیچ چیزی بین مردم و روحانیت فاصله بیندازد، گفت: شیوع ویروس کرونا نباید نقش روحانیت را در جامعه کمرنگ کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: اسلامیت نظام و جمهوری اسلامی بدون روحانیت آگاه، بصیر و هوشیار در خطر است.

وی در ادامه بر ضرورت حفظ وحدت بین روحانیت تأکید کرد و عنوان داشت: اتحاد عاملی مهم در حفظ نظام روحانیت، حوزه‌های علمیه و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه با حفظ وحدت در درون روحانیت باید جبهه مردمی بودن روحانیت را حفظ کنیم، گفت: با پر رنگ شدن حضور روحانیت در جامعه جلوی نفوذ توطئه های دشمنان گرفته می شود./9451//210/خ



ابراهیم بهروج
ارسال نظرات