۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۶۲۶۸۱
امام جمعه شهرستان کنگاور:

‌لشگر ماهواره‌ای دشمن اولین پیاده نظام اجرای سند ۲۰۳۰ در داخل کشور است

‌لشگر ماهواره‌ای دشمن اولین پیاده نظام اجرای سند ۲۰۳۰ در داخل کشور است
کرمانشاه ـ امام جمعه کنگاور گفت: لشگر ماهواره‌ای دشمن اولین پیاده نظام اجرای سند ضددینی ۲۰۳۰ در داخل کشور ما بوده است.

امام جمعه کنگاور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه به لزوم هوشیاری آموزش و پرورش در مورد سند ۲۰۳۰ و توصیه های ولی امر مسلمین تاکید کرد و گفت: انسان ها نسبت به تحولات پیرامون خود و مبحث بصیرت سه دسته هستند.

حجت الاسلام علی محمد لروند به این دسته بندی اشاره کرد و افزود: دسته  اول گروهی هستند که  جلوتر از زمان خود هستند و نظرات ولی خود را قبل از انکه ولی بیان کند متوجه می شوند که در صدر اسلام می توان به مالک اشتر، مقداد، عماریاسر وابوذر غفاری به عنوان نمونه اشاره کرد و در زمان نظام اسلامی ما به افرادی مثل سردار حاج قاسم سلیمانی و... اشاره داشت.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: دسته دوم کسانی که همراه زمان حرکت می کنند یعنی توصیه های ولی امر را همان موقع که بیان می کنند متوجه می شوند که اکثریت اهل ایمان و انقلابی ها جزء همین دسته هستند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اما دسته سوم کسانی هستند که از زمان خود عقب تر هستند و حتی با صراحت توصیه های ولی امر یا بیدار نمی شوند و یا خودشان را به خواب می زنند و سخنان حضرت آقا در مورد برجام و هم چنین سند ۲۰۳۰ توسط این عده که برخی از آنها دولتمردان هستند، شنیده نمی شود یعنی حداقلش آن است که بگوییم خودشان را به نشنیدن می زنند.

امام جمعه شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: من عقیده ام این است که سند ۲۰۳۰ اختصاصی به آموزش و پرورش ندارد و این سند از سالها پیش و در دهه گذشته در کشور ما در حال اجراء بوده است اما روشنگری برخی سخنرانان آگاه و تعدادی از خطیبان جمعه باعث آگاه شدن قسمتی از جامعه در مورد آن گردید.

وی ادامه داد: ‌لشگر ماهواره ای دشمن اولین پیاده نظام اجرای این طرح در داخل کشور ما بود، ابتدا طراحان با ساخت مستنداتی از قمه زنی و همراهی شیعه انگلیسی تلاش کردند که از دین یک نمایش خشونت به جامعه القاء کنند و سپس جنایتهای داعش هم مزید علت گردید و از طرفی دشمن نیز ساکت ننشست.

حجت الاسلام لروند بیان کرد: دشمن با تشویق گروه سوم جامعه یعنی کسانی که از زمان عقب بودند نسخه ایران باستان و بحث سلطنت طلبی و کورش پرستی را به خوراک جامعه دادند و خیلی طراحی شده در قالب یک تهاجم نرم اسم اهل بیت که نمود عشق شیعه ایرانی بود را از خانه ها دور کردند و به بهانه اینکه ما آریایی هستیم اسامی زیبای اهل بیت را از محیط خانه ها دور کردند و به جای آن اسامی شخصیت های شاهنامه و امثال آن را قالب کردند که همه روشن ضمیران و اهل دانش می دانند کتاب شاهنامه تاریخ نیست بلکه یک افسانه است که فردوسی برای ترویج زبان فارسی آنرا نوشتند و خودشان هم در همان کتاب نگارش کردند "بسی رنج بردم در این سال سی/عجم زنده کردم بدین پارسی ".

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: از طرف دیگر وقتی دیدند این سند که به صورت آشکار بحث جدایی دین از زندگی مردم را دنبال می کند خیلی نتوانست در بین خانواده های ایران جای خود را باز کند لذا آنرا در قالب سندی برای آموزش وپرورش طراحی کردند که متعاقب آن برخی معلمان انگشت شمار به ترویج آن در بین دانش آموزان پرداختند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از سویی دیگر در پیش دبستانی ها به آموزش رقص و پایه ریزی دوستی با جنس مخالف را انجام دادند، بنابراین رهبر عزیز در سال گذشته این سند را خط قرمز معرفی کردند و امسال نیز در همایش مدیران آموزش و پرورش به اجرای مخفی آن توسط افراد مریض اشاره نمودند که همین موضوع تکلیف نیروهای انقلابی را روشن می کند./1400//310/خ

ارسال نظرات