۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۶۲۷۹۴
با حضور آیت الله اراکی اکران شد؛

مستند تکیه گاه؛ روایتی از نقش علما در صیانت از اقتصاد مقاومتی

مستند تکیه گاه؛ روایتی از نقش علما در صیانت از اقتصاد مقاومتی
مستند «تکیه گاه» برای نخستین بار در مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای قم اکران شد؛ این مستند به نقش علمای دین در صیانت از استقلال ملی و اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مستند «تکیه گاه» در سالن آمفی تئاتر مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما قم و با حضور آیت الله محسن اراکی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان و عضو شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام دکتر یوسفی رییس مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه و دیگر مدعوین به صورت خصوصی اکران شد.

این مستند که به همت مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم و با همکاری مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه ساخته شده است نقش علمای دین در صیانت از استقلال ملی و اقتصاد مقاومتی را روایت می کند. مستند تکیه گاه به کارگردانی داود جلیلی و تهیه کنندگی حامد توکلیان در طی 8 ماه ساخته شد.

پیش از اکران این مستند دکتر محمد حسین ظریفیان مدیر مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما طی سخنانی ضمن تشکر از حضور میهمانان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک دغدغه مشترک میان مرکز راهبردی اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه و اداره کل پژوهش های صدا وسیما است و لزوم حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص، زمینه ساز خلق یک اثر هنری شد و در این خصوص به نتایج خوب رسیدیم.

وی با اشاره به کار پژوهشی گسترده صورت گرفته در خصوص این مستند، افزود: امید می‌رود این همکاری ها بیش از پیش گسترش یابد و بتوانیم با زبان هنر که زبان روز دنیاست با مخاطب خود سخن بگوئیم./پ202/ف

ارسال نظرات