۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۶۲۸۸۱
موسس اداره مأموریت اسلامی کانادا:

درگذشت حجت الاسلام والمسلمین رضوی ضایعه بزرگی است

درگذشت حجت الاسلام والمسلمین رضوی ضایعه بزرگی است
مدیر و موسس اداره مأموریت اسلامی تورنتو کانادا در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین رضا حیدر رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا حسینی مدیر و موسس اداره مأموریت اسلامی تورنتو کانادا با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین رضا حیدر رضوی استاد حوزه علمیه انوار العلوم الله باد را به خانواده اش تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به خصوصیت اخلاقی این روحانی انقلابی اشاره کرد و گفت: نماز اول وقت، شب زنده داری، اهتمام درس و بحث، علاقه شدید به تدریس، ترویج معارف اهل بیت(ع) و نظریه های انقلابی امام راحل(ره) از ویژگی های این مرد مجاهد بود.

وی با اشاره به این که حجت الاسلام والمسلمین رضوی از مدتی پیش با بیماری می جنگید اما هیچ وقت از وظیفه تدریس علوم آل محمد(ص) غافل نشد، افزود: تلاش های علمی وی شاگردانی در سراسر جهان از جمله در حوزه های علمیه قم و نجف اشرف هستند.

این مبلغ امریکایی و کشورهای اروپایی درگذشت این روحانی بزرگ را ضایعه جبران ناپذیر برای جامعه روحانیت هند دانست و اضافه کرد: خداوند متعال خدمات علمی، پژوهشی و تبلیغی را ذخیره اعمالش قرار دهد.

موسس اداره مأموریت اسلامی کانادا در پایان درگذشت وی را به ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، مراجع عظام تقلید، جامعه روحانیت هند، اساتید، شاگردان، کارمندان حوزه علمیه انوار العلوم و خانواده ایشان عرض تسلیت گفت و برای مغفرت و علو درجاتش دعا کرد./988/ت301/ف

ارسال نظرات