۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۶۶۲۸۸۷
از سوی امام جمعه کانبرا استرالیا مطرح شد؛

آمریکا و اسرائیل؛ خطری جدی برای صلح جهانی

آمریکا و اسرائیل؛ خطری جدی برای صلح جهانی
عضو شورای هماهنگی بین ادیان میلتون ویکتوریا استرالیا گفت: قدرت‌های استکباری به ویژه امریکا و اسرائیل با ترویج اختلافات دینی و فرقه‌ای خطر جدی برای صلح جهانی شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا و عضو شورای هماهنگی بین ادیان میلتون ویکتوریا در سخنانی به اوضاع جهانی اشاره کرد و گفت: آموزه های اهل بیت(ع) نسخه بخش نجات وضع فعلی جهان است.

وی با بیان این که مذهب اهل بیت درس احترام و پاسداری حقوق انسانی و بشری است اظهار داشت: اگر قصد شناخت جایگاه انسانیت و کمالات آن داشته باشیم باید کردار حسینی را دقیق مطالعه کنیم.

امام جمعه کانبرا استرالیا با اشاره به این که استعمار جهانی با تمام توان خود می خواهد مسیر ماموریت و رسالت ائمه طاهرین را منحرف کند و در این زمینه به مقدار وافر سرمایه گداری کرده است، افزود: دفاع از مکتب اهل بیت( ع) و ادامه مسیر آنان از وظایف مهم روحانیت شیعه در حال حاضر است.

وی علما و رهبران تمام ادیان را در برقراری صلح جهانی به اتحاد دعوت کرد و ابراز داشت: قدرت های استکباری به ویژه امریکا و اسرائیل با ترویج اختلافات دینی و فرقه ای خطر جدی برای صلح جهانی شمار می روند.

عضو مجمع علمای شیعه پاکستان در ادامه سخنان خود به بحران اقتصادی جهان اشاره کرد و گفت: اگه سران کشورهای به سیاست های خود تجدید نظر نکنند، جهان با بحران اقتصادی جدی و بزرگی روبرو خواهد شد.

وی با بیان این که عناصر ضد بشری که عامل گسترش هرج و مرج و بی ثباتی جهان اند در حقیقت بازیچه دست قدرت های استعماری و استکباری اند، تاکید کرد: سازمان ملل و نهادهای بین المللی به وظائف واقعی خود عمل کرده به عوامل و اربابان شان را در دادگاه های بین المللی مورد پیگرد قانونی قرار دهند.

عضو شورای هماهنگی بین ادیان میلتون ویکتوریا آموزه های اهل بیت(ع) را نسخه نجات بخش وضع فعلی جهان دانست و تاکید کرد: مکتب اهل بیت(ع) ضامن موفقیت انسان ها در دنیا و آخرت است./988/ت301/ف

ارسال نظرات