۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۶۲۹۵۴
رییس جنبش بیداری امت مصطفی پاکستان:

شیعه و سنی از تشیع انگلیسی و سنی آمریکایی بیزارند

شیعه و سنی از تشیع انگلیسی و سنی آمریکایی بیزارند
رییس دانشکده اسلامی عروۃ الوثقی در دیدار با هیات علمای اهل سنت گفت: شیعه و سنی از شیعه انگلیسی و سنی امریکایی که نوکران سرویس‌های جاسوسی استکباری اند، اعلام بیزاری کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، هیات علمای اهل سنت با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رییس دانشکده اسلامی عروۃ الوثقی در دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سید محمود غزنوی رییس کمیته صلح ملی پاکستان، دکتر فیاض رانجها رییس سابق بخش ایم ایس بیمارستان ها پاکستان، مفتی سیف الله خالد نایب امام جمعه مسجد پادشاهی لاهور و دیگر شخصیت های اهل سنت حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی در این دیدار، علما و بزرگان اهل سنت را به اتحاد اسلامی دعوت کرد و افزود: دشمنان اسلام با اختلاف افکنی بین شیعه و سنی قصد تضعیف دین مبین اسلام را دارند.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام در هر دو مذهب شیعه و سنی عوامل نفوذی دارند و آنان نوکران Mi6 هستند، ابراز داشت: شیعه و سنی مشترکا از شیعه انگلیسی و سنی امریکا که نوکران سرویس های جاسوسی استکباری اند، اعلام بیزاری کنند.

این روحانی شیعه پاکستانی با بیان این که دشمن به‌ویژه امریکا و اسرائیل همواره به هرج و مرج در کشور اسلامی می اندیشد، تاکید کرد: در چنین برهه ای فقط روحانیت بیدار می تواند مردم را از فتنه نجات دهد.

وی با اشاره این که مراجع شیعه مخالف اهانت مقدسات اهل سنت اند و انرا عملی حرام می دانند، ابراز داشت: برادران اهل سنت نیز عملی مشابه انجام دهند و تفرقه افکنان را از صفوف خود بیرون کنند، حامیان یزید و عمر بن سعد قطعا اهل سنت نیستند چون علمای اهل سنت نیز انان را ملعون می دانند./988/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
سید جواد نقوی یکی از مهم ترین شخصیت و نظریه پرداز شیعی هست که نظریه صدور انقلاب را خیلی جدی دنبال میکنند. نظریه سیاسی شان این هست که باید کل جهان نظام ولایت فقیه حاکم بشود. اولین شخصی که نظام جمهوریت را حرام میدانند و شرکت در انتخابات را شرک میدانند.و سعی شان این است که پاکستان هم تحت نظام ولایت فقیه در بیاد
0
0