۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۹۷۳
با حضور حجت الاسلام والمسلمین لائینی؛

دفتر آیت الله نوری همدانی در استان مازندران افتتاح شد

دفتر آیت الله نوری همدانی در استان مازندران افتتاح شد
دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی به منظور انجام کار‌های فرهنگی و پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره مسائل دینی در استان مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی به منظور انجام كارهای فرهنگی و پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره مسائل دینی باحضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار و عده ای از ائمه جمعه و علمای استان افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندارن ضمن تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: بدون شك تاسیس این دفتر برای رفع شبهات دینی و مسائل فرهنگی این استان دارای بركات است.

وی با اشاره به حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در سال های قبل و همچنین دوسال پیش در مازندران، ابراز امیدواری کرد که دیگر مازندران از حضور این مرجع تقلید بهره مند شود.

دفتر آیت الله نوري همدانی دراستان مازندران افتتاح شد

استاندار مازندران خاطرنشان کرد که تأسیس این دفتر موجب اثرگذاری عمیق فرهنگی در استان خواهد شد و مردم می توانند مسائل دینی و شرعی خود را از این دفتر پیگیر باشند.

در پایان حجت الاسلام شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی هدف از تأسیس این دفتر را ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و پرداختن به مسائل فرهنگی دانست و افزود: ان شاءالله که این دفتر با هماهنگی نماینده ولی فقیه و علماء و روحانیون منشاء اثر و بركت باشد.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام بابایی به عنوان نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی معرفی شد.

این دفتر در خیابان امیر مازندرانی جنب فرمانداری ساری واقع شده است./998/ت304/ق

دفتر آیت الله نوري همدانی دراستان مازندران افتتاح شد

 

ارسال نظرات