۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۶۲۹۹۴
بیانیه طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره)؛

توهین به پیامبر اکرم اهانت به تمامی ادیان الهی است.

توهین به پیامبر اکرم اهانت به تمامی ادیان الهی است.
آذربایجان غربی - طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان ارومیه در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم کردند. متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِينَ


توهین به پیامبر اکرم اهانت به تمامی ادیان الهی است.

حرکت رذیلانه، ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه ای فرانسوی فضای منفوری را ایجاد کرده و هر انسان آزاده ای را بر آن میدارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را محکوم نماید .

طبق فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی: بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاست فرانسوی گفته شده کاملا مردود و غلط و عوام فریبانه است» بی شک خشونت و افراط گرایی افسار گسیخته در هرجا و از هر طرفی مذموم، نکوهیده و غیر قابل دفاع است.

در همین راستا ما طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام خمینی ره ارومیه با اطاعت از فرمایشات ولی امر مسلمین و همراهی تمامی آزاد اندیشان جهان توهین به ادیان، و پیامبران الهی را محکوم نموده و آن را مولفه ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمداد نمی کنیم./1400//304/خ

ارسال نظرات