۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۶۲۹۸۹
در حرم مطهر حضرت معصومه صورت گرفت؛

خروش حوزویان و مردم قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم

خروش حوزویان و مردم قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم
تجمع مردم متدین و انقلابی قم در محکومیت اهانت وقیحانه به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ مردمی در محکومیت اهانت وقیحانه به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) همزمان با دیگر استانها و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صبح امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه نیز در این تجمع بزرگ شرکت کرده و با سر دادن شعارهایی همچون «فداک یا رسول الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «جسارت و اهانت دو حربه دشمن است، دین مبین اسلام دشمن اهریمن است»، «پیغمبر مکرم پیغمبر الهی است، هر که کند اهانت نتیجه اش تباهی است» و «هرکس به قرآن می کند اهانت، آمریکا از او می کند حمایت» و «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، عواقبش وخیم است اهانت دشمنان»، اقدامات وقیحانه غربی ها در اهانت به قرآن کریم و ساحت قدسی رسول اکرم(ص) را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این مراسم و در محکومیت جریان سوزاندن قرآن کریم در سوئد و اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در بازنشر کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) به سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین حاج عباس حیدرزاده در این مراسم به مداحی پرداخت و با سرودن اشعاری در وصف فضائل نبی مکرم اسلام(ص)، شأن و منزلت ایشان را گرامی داشت.

گفتنی است، نشریه «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

در واکنش به این حرمت‌شکنی‌ها به مقدسات اسلام، تاکنون رهبر معظم انقلاب، برخی مراجع تقلید و علما و همچنین شخصیت‌های سیاسی با صدور پیام‌هایی این اقدام‌های موهن و حرمت‌شکن را به‌شدت محکوم کردند./841/پ202/ف

ارسال نظرات