۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۳۰۰۶
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

غربی ها در باتلاق خودساخته غرق می شوند

غربی ها در باتلاق خودساخته غرق می شوند
هرمزگان - حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی، گفت: غربی ها بدانند خودشان در باتلاقی كه درست كرده اند غرق مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز در اجتماع اعتراض به توهین و جسارت روزنامه شارلی ابدو فرانسه به ساحت حضرت محمد(ص) در مسجد جامع بندرعباس با توصيف محاسن و بزرگي پيامبر اسلام (ص)، توهين و بي حرمتي به مقام ايشان در يكي از نشريات كشور فرانسه را محكوم ساخت و اظهار داشت: تمام علماي الهي در تمام اديان در برابر عظمت رسول الله كرنش مي كنند.

وی در ادامه افزود: امروز خفاش هاي كور و كساني كه در ظلمت محض گرفتارند مصلحت خود را در توهين به ساحت پیامبر اکرم(ص) جستجو مي‌كنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در هيچ ديني جرأت جسارت به فرستادگان الهي داده نشده با چه منطق و عقلانيتی به مقدسات و باورهاي دومين دين بزرگ جهان و رهبر دين اسلام توهين می كنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت: حتي اجازه توهين به بت‌ها در دين ما داده نشده است، اين منطق كجا و آن منطق رسوا و ننگيني كه دنياي غرب در حال گسترش آن است كجا با كدام عقلانيت به باورها و اعتقادات پيروان يك دين بزرگ توهين مي‌كنيد.

وی با بیان اینکه آزادي بيان امر پسنديده اي است اما حدود و چارچوب دارد، اضافه کرد: اگر آزادي بيان، آزادي ديگران را سلب كند اين آزادي افسار گسيخته است و هيچ عقلي آن را نمي‌پذيرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: رئيس جمهور فرانسه با وقاحت تمام اين توهين و بي حرمتي را با منطق و عقل مساوي مي‌داند، ما مي‌دانيم وقتي رئيس جمهور يك كشور كه مدعي حقوق آزاد و اديان و صاحبان اديان است با طرح اين موضوع خود را و چهره واقعي و ننگين خود را نشان داده است و اين نشان دهنده آن است كه چهره واقعي خود را از پشت نقاب دروغين به جهانيان نشان داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خطاب به دشمنان اسلام ابراز کرد: اين را بدانيد كه جلوی نور خدا را با اين حركات نمي‌توانيد بگيريد، اسلام خود را بر انديشه‌هاي پوچ مطرح شده در دنياي امروز ديكته مي‌كند.

وی گفت: دنيا چه بخواهد چه نخواهد وعده خدا حق است و پايان اين حركت عظيم بر پيروزي اسلام و مسلمانان جهان ختم خواهد شد، پيام مقام معطم رهبري مسير را براي ما روشن ساخته است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: دنياي استكبار بر اين باور است كه مي‌تواند با اين حركت هاي زشت چهره واقعي خود را پنهان كند، غربي‌ها بدانند خودشان در باتلاقي كه درست كرده اند غرق مي‌شوند./851/پ210/ب1

ارسال نظرات