۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۶۳۰۶۵
امام جمعه ازنا:

استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت در پیشبرد اهداف نظام ضروری است

استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت در پیشبرد اهداف نظام ضروری است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه و روحانیت در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: در این راستا باید تعامل و همدلی بین روحانیت تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، عصر امروز در جلسه هم اندیشی روحانیون شهرستان ازنا که با حضور مدیر حوزه علمیه امام صادق این شهرستان در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت های روحانیون در پیشبرد اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی و مذهبی ضروری است.

امام جمعه ازنا افزود: با همکاری روحانیون و علمای شهر می توان موضوعات و مشکلات مختلف را به بهترین نحو ممکن حل کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری، همفکری و هم اندیشی علما می توان به تصمیم گیری های درست در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی در منطقه اقدام کرد، اظهار داشت: باید از ظرفیت حوزه و روحانیت در رفع مشکلات و مقابله با آسیب های اجتماعی گام برداشت.

امام جمعه ازنا به جایگاه و نقش روحانیون در میان مردم و سوق دادن آنان برای رسیدن به سعادت معنوی و اخروی اشاره و بر استفاده مطلوب از این ظرفیت ها برای فرهنگ سازی در شهرستان، تاکید کرد.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: پیشبرد مسائل فرهنگی تبلیغی نیازمند مدیریت و برنامه ریزی بوده و در این زمینه باید از ظرفیت تبلیغی حوزه و روحانیت به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی گسترش ویروس کرونا باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از ظرفیت فضای مجازی در تقویت برنامه های تبلیغی و ارتقای فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه استفاده کرد.

گفتنی است، در این جلسه پیشنهادات و مسائل مختلف فرهنگی، عقیدتی و مذهبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات