۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۶۱۴۷۹
امام جمعه الیگودرز:

بکارگیری شیوه های هنرمندانه در ترویج معارف حسینی ضروری است

بکارگیری شیوه های هنرمندانه در ترویج معارف حسینی ضروری است
لرستان - حجت الاسلام سرلک گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه به علت شیوع کرونا با استفاده از ظرفیت های تبلیغی شیوه های هنرمندانه در ترویج معارف حسینی به کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مراسم عزاداری محرم امسال به علت شیوع ویروس کرونا متفاوت تر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

امام جمعه الیگودرز عنوان داشت: امسال به صورت ویژه باید در و دیوار شهر رنگ و بوی محرم بدهد و معارف حسینی، فرهنگ عاشورا و پیام های کربلا با روش های هنرمندانه ترویج شود.

وی تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی، رسانه، صدا و سیما، حوزه و روحانیت و فضای مجازی شیوه های هنرمندانه در ترویج معارف حسینی به ویژه بین نسل جوان به کار گرفته شود.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه امروز با ارزش ترین و مفید ترین کار فرهنگی تبلیغ و ترویج مکتب سیدالشهدا(ع) در جامعه است، اذعان داشت: این مهم رمز پیروزی ما بوده و ترویج معارف حسینی برای روشنگری و بصیرت بخشی بین جوانان ضروری است.

وی ادامه داد: روحانیت و مبلغان ظرفیتی عظیم برای نهادینه سازی و تبیین اهداف قیام عاشورا هستند، با استفاده ز ظرفیت فضای مجازی و تبلیغ مجازی در کنار تبلیغ چهره به چهره باید از فرصت های پیش رو بهره مند شد.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به نقش مردم در حفظ سلامتی خود و دیگران تأکید کرد: هیأت های عزاداری و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و مراسم عزاداری محرم به بهترین شکل برگزار شود تا جلوی توطئه های دشمن گرفته شود./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات