۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۶۳۰۷۴
در پیام تسلیت رییس مرکز آموزش‌ھای دینی ھند مطرح شد؛

احیاء علوم اهل‌بیت در شبه قاره؛ آرزوی استاد حوزه علمیه انوار العلوم

احیاء علوم اهل‌بیت در شبه قاره؛ آرزوی استاد حوزه علمیه انوار العلوم
دبیر کل تنظیم المکاتب لکهنو مرکز آموزش‌های دینی هند در پیامی درگذشت استاد حوزه علمیه انوار العلوم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی دبیر کل تنظیم المکاتب لکهنو مرکز آموزش های دینی هندوستان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حیدر رضوی استاد حوزه علمیه انوار العلوم شهرالله آباد هندوستان را به خانواده اش تسلیت گفت.

وی با بیان این که این روحانی محترم فردی مخلق، متقی، مبلغ و مدرس متبحر بود که تربیت یافتگان مکتب وی در سراسر جهان مشغول تعلیم، تعلم و تبلیغ دین مبین اسلام اند، گفت: آن مرحوم از جوانی بیشترین اوقات خود را در کتابخانه ها و درس و بحث سپری می کرد؛ ایشان الگویی برای نسل جوان است.

حجت الاسلام والمسلمین زیدی خدمات آموزشی، تبلیغی و تربیتی وی را اثری ماندگار و ذخیره آخرت دانست و افزود: حضور تربیت یافتگان آغوش وی در گوشه و کنار جهان نشان از موفقیت و اخلاص وی را دارد.

دبیر کل تنظیم المکاتب لکهنو با اشاره به این که حجت الاسلام و المسلمین رضوی علاقه شدیدی در احیاء علوم ال محمد(ص) در شبه قاره داشت، تاکید کرد: اخلاص، عامل موفقیت انسان ها است اگر انسان در راه خدا به اخلاص گام بردار موفق خواهد بود.

وی با اشاره به این که حجت الاسلام والمسلمین رضوی از مدتی پیش با بیماری می جنگید اما هیچ وقت از وظیفه تدریس غافل نشد، افزود: ترویج معارف اهل بیت(ع) و نظریه های انقلابی امام راحل(ره) از ویژگی های این مرد مجاهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین زیدی در پایان به خانواده آن مرحوم تسلیت گفته برای مغفرت و علوی درجاتش دعا کرد.

یادآوری می شود که حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حیدر رضوی استاد حوزه علمیه انوار العلوم الله آباد هند، 18 شهريور در 60 سالگی در بیمارستان نازرته شهر الله آباد به ندای حق لبیک گفت./988/ت302/ف

ارسال نظرات