۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۶۶۳۰۷۵

واکنش احزاب لبنان نسبت به تحریم های جدید آمریکا

واکنش احزاب لبنان نسبت به تحریم های جدید آمریکا
احزاب لبنانی طی نشستی اعلام کردند: تحریم های آمریکا علیه شخصیت های لبنانی نشان دهنده دشمنی آنها با مردم لبنان است.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، احزاب لبنانی پنجشنبه 20 شهریور طی نشستی ابراز داشتند: تحریم های آمریکا علیه دو وزیر سابق این کشور "علی حسین خلیل" و" یوسف فنیانوس" را محکوم می کنیم.

در این بیانیه تاکید شده: ولایت متحده آمریکا بعد از شکست در میدان نظامی در مقابل مقاومت و در میدان سیاسی و در برنامه ای که برای ترسیم خطوط مرزی به سود رژیم صهیونیستی در دریا و بعد از ناتوانی در خلع سلاح مقاومت با این تصمیم خواسته آبروی رفته خود را جبران کند.

در جلسه احزاب لبنانی از مواضع قاطع جنبش امل و جنبش المردة در پاسخ به تصمیم آمریکا، که بر پایبندی به ثبات ملی و خودداری از دست برداشتن حقوق ملی کمک می کند تقدیر شد.

در این بیانیه آمده است: آمریکا با وضع این تحریم ها موفق به ایجاد شکاف بین نیروهای ملی و مقاومت نخواهد شد بلکه این تصمیم انسجام و اتحاد را در برابر اشغال صهیونیست ها و سیاست های تروریستی آنها و در مقابل هژمونی استعماری آمریکا افزایش می دهد. باتوجه به اینکه همواره آمریکا در لبنان به دنبال تضعیف قدرت و پیاده کردن سیاست های رژیم صهیونیستی بوده است.

در این جلسه همچنین بیان شد: که سیاست تسلیم در برابر استعمارگری آمریکا نتیجه ای نخواهد داد و در مقابل باید نیروهای ارتش و مقاومت و مردم لبنان متحد شوند تا توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

در پایان این بیانیه احزاب لبنانی اعلام کردند: هر چقدر که فشارهای آمریکایی ها قوی باشد از گزینه مقاومت دست نخواهند کشید و این مقاومت است که راه را برای رهای از اشغال و سلطه و دستیابی به توسعه مستقل فراهم خواهد کرد و همه لبنانی ها باید اهداف واقعی ایالات متحده آمریکا را به طور کامل درک کنند./ت۳۰۲/ف
 
ارسال نظرات