۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۶۶۳۰۸۷

حملات افتخار آمیز یمن به مواضع سعودی

حملات افتخار آمیز یمن به مواضع سعودی
سخنگوی ارتش یمن در شب گذشته اعلام کرد: ما توانستیم با موشک بالستیک ذوالفقار و تعدادی پهباد مواضعی را درپایتخت سعودی منهدم کنیم.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، یحیی سریع، سخنگوی نیروی های مسلح یمن اعلام کرد: طی عملیات مشترک پایتخت دشمن سعودی با موشیک بالستیک ذوالفقار و 4 پهباد صمد 3 مورد هدف قرار گرفت.

یحیی سریع بیان کرد: این بمباران به اهدافی مهم در پایتخت دشمن متجاوز سعودی، در پاسخ به تشدید حملات دشمن و محاصره مداوم آنها صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ابراز داشت: ما به رژیم جنایتکار و متجاوز سعودی قول می دهیم که در صورت ادامه تجاوزات و محاصره کشور بزرگ ما و مردم عزیزمان، عملیات دردناکی را به انجام برسانیم.
 
فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف سعودی ضمن تایید خبر اصابت تعدادی موشک بالستیک و حمله هواپیماهای بدون سرنشین یمن به پایتخت این کشور اعلام کرده که ما توانستیم عده ای از حملات را دفع کنیم.
 
گفتنی است، همچنین نیرو‌های یمنی با حملات پی در پی در هفته های گذشته به فرودگاه بین‌المللی أبها در عربستان نشان دادند برای حملات دردناک‌تر و دقیق‌تر به مراکز حساس متجاوزان آماده‌اند. چهار حمله به فرودگاه أبها در عربستان طی چند روز، به خوبی برنامه آتی نیرو‌های مسلح یمن را آشکار کرد.

گزارشگر المسیره در این باره گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در راستای تثبیت معادله بازدارندگی و مقابله با سیاست بی‌احترامی به جان و مال یمنی‌ها، چندین عملیات در عمق خاک عربستان انجام دادند.

به گفته سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، این حملات با دقت انجام شده و ارتش به اهداف خود دست یافته است. این حملات قرار است تا زمانی که حکام عربستان دست از جنگ بکشند و به محاصره یمن پایان دهند ادامه یابد.

تمرکز حملات بر فرودگاه أبها و مراکز حساس درون آن نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح یمن آمادگی کامل دارند تا حملاتی دردناک را به اجرا بگذارند و تاسیسات نظامی را که از آن‌ها برای حمله به ملت یمن استفاده می‌شود، تخریب کنند.
 
آنچه در فرودگاه أبها گذشت نشان دهنده عزم و اراده ملت یمن در ضربه زدن به متجاوزان است. متجاوزان نباید حمله به خطوط انتقال نفت را که نیمی از صادرات نفت عربستان را متوقف کرد، فراموش کنند. حملاتی که قواعد جدیدی در درگیری‌ها بنا کرد و همه تلاش رسانه‌ای سعودی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌ها را بی ثمر گذاشت./ت302/ف
ارسال نظرات