۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۶۳۰۹۳
شیخ علی یاسین مطرح کرد؛

موضع اتحادیه عرب؛ ضربه‌ای جدید به آرمان فلسطین

موضع اتحادیه عرب؛ ضربه‌ای جدید به آرمان فلسطین
رییس علمای صور گفت: فشارهای آمریکا بر لبنان به دلیل پایین آوردن سطح استقلال این کشور است.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس علمای صور طی بیاناتی اظهار داشت: تصمیم آمریکا مبنی بر تحریم دو وزیر سابق را محکوم می کنیم با تاکید بر اینکه ایالات متحده آمریکا شیطان بزرگ است و این شیطان به دنبال پاداش دادن به متحدان خود و مجازات کسانی که در مقابل او می ایستند، می باشد.

وی بیان کرد: ما تصمیمات صهیونی آمریکایی را در این مرحله مبنی بر فشار بر لبنان برای دست کشیدن از حقوق حاکمیت و ثروت خود به نفع پروژه صهیونیستی می دانیم؛ و از لیبرال ها در لبنان و جهان می خواهیم ابتدا به عدالت در قضیه فلسطین پایبند بوده و در مرحله دوم به حاکمیت مردم در کشور خود پایبند باشند.

ریس علمای صور ابراز داشت: مقامات منتظر چه هستند؟! برای حل سریع تر بحران های اقتصادی و امنیتی و اداری که منجر به حوادث و آتش سوزی ها شده است، باید اقدام کنند.

وی هشدار داد: ادامه تعلل سبب خشم ملت و شکستن سکوت آنها خواهد شد و مردم در مقابل گرسنگی و فقر سکوت نخواهند کرد.

شیخ علی یاسین اعلام کرد: آخرین موضع اتحادیه عرب، یک ضربه جدید به آرمان فلسطین است و نشان دهنده این است که اتحادیه عرب هنوز هم همراه با پروژه صهیونیستی برای تکمیل بهار عبری است.

وی در پایان بیان داشت: سکوت مقامات فرانسوی در مورد برخی رسانه ها که اسائه ادب نسبت به پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را داشته اند، محکوم می کنیم و خواستار مجازات و پایان دادن و وضع قوانین برای عدم تکرار این بی ادبی ها هستیم./ت302/ف
ارسال نظرات