۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۶۳۱۶۱

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت خیانت رژیم بحرین

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت خیانت رژیم بحرین
جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای توافق عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.
به گزارش سرويس بين الملل خبرخبرگزاری رسا، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای توافق عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ  بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ  وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ  إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ
حکام عربی سرانجام پرده نفاق را کنار زدند و ماهیت مزورانه و مزدورانه خود را نشان دادند. حکامی که سال ها مدعی اسلامیت بوده و مدافعان حقیقی آرمان فلسطین را متهم به رفض و مداخله و دشمنی با جهان عرب می کردند اینک خود بیرق دشمنی برافراشته اند و با دشمنان اهل ایمان به تعبیر قرآن دوستی آغاز کرده اند.

اقدام رژیم حاکم بر مردم مسلمان بحرین در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی اقدامی خلاف موازین الهی اسلام و خلاف خواست قاطبه ملت بحرین است ونیز اقدامی در جهت گسترش ناامنی در سطح منطقه است.

بی تردید حکام بحرین با این اقدام خود به اصول بدیهی و نص صریح فرمان خدا پشت کرده اند که فرمود با یهود که دشمن ترین مردم نسبت به مومنین است دوستی نکنید و کسانی که دوستی با آن را برگزینند بی شک از اسلام خارج بوده و شایسته حکمرانی بر بلاد اسلامی و ملت مسلمان نیستند و این تکلیف ملل مسلمان است تا حکام غیر مسلم و هم پیمان با یهود و کفار را ساقط کنند چرا که این فرمان آشکار خدا است که فرمود: وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا. یعنی خدا نهی کرده است تا کفار بر بلاد مسلمین سلطه داشته باشند.

بی شک این اقدام حکام عرب که با دشمن ترین و بدترین دشمنان اهل ایمان توافق کرده اند، نشاندهنده نفاق و کفرشان است و تائیدی بر این نکته قرانی است که اهل ایمان نیستند و اهل ایمان کسانی اند که در مقام مخالفت با صهیونیسم و رژیم صهیونیستی قامت افراشته اند. لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن محکوم کردن خیانت حکام عربی در دوستی با اشغالگران صهیونیست فلسطین و قدس شریف این حکام را نسبت به پیامدهای تلخ انتخابشان  و خشم ملت های مسلمان هشدار می دهد و به آنها توصیه می کند که خانه کاغدی خود را با بازی با آتش به آتش نکشند./د102/ف

منیع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین 
ارسال نظرات