۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۶۳۲۰۹
شیخ الدیهی:

بحرینی‌ها اهرم اجرای جنایت عادی سازی نخواهند بود

بحرینی‌ها اهرم اجرای جنایت عادی سازی نخواهند بود
دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با اشاره به تکروی رژیم آل خلیفه تاکید کرد که ملت بحرین هرگز اهرمی برای اجرای جنایت عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل نخواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: رژیم های استبدادی خطری برای کشورها و ملت های خود و امت اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: ملت بحرین هرگز اهرمی برای اجرای جنایت عادی سازی روابط و پروژه آن نخواهد بود.

شیخ الدیهی در مجموعه توئیت‌های خود افزود: معاهده ننگین و شرم آور بین رژیم بحرین و رژیم صهیونیستی بسته شد و این رفتار غیرمعمول در چشم پوشی از مسئله مرکزی ما (مسئله فلسطین) عجیب و غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی نبود. اما آنها از سنت‌های تاریخی روی داده برای پیشینیان خود غافلند و در زباله دان‌های تاریخ به آنها ملحق خواهند شد.

معاون دبیرکل جنبش وفاق گفت: حرکت شتابان رژیم‌های استبدادی به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایتی تاریخی است و بخشی از نقش و وظیفه محول شده به این رژیم‌ها از طرف بازیگردان اصلی آنها را برملا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عادی سازی تاکیدی بر این مسئله است که این رژیم‌ها خطری برای دولت‌ها و ملت‌های خود و امت اسلامی به شمار می‌روند زیرا مقاصد خرابکارانه علیه منافع کشورهای عربی و اسلامی و ملت‌های آنها را اجرا می‌کنند.

شیخ الدیهی گفت: هرکسی روند حوادث و رویدادها در طول 10 سال اخیر را دنبال کرده است، میزان جسارت و گام برداشتن در مسیر اشتباه‌ها و بحران‌ها در سطوح سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، اجتماعی، اخلاقی و انسانی را ملاحظه می‌کند که هدف از همه اینها، فرسودن همه فاکتورهای قدرت کشورها و امت های ما بوده است.

وی تاکید کرد: آنچه اتفاق می‌افتند، مستلزم یک بیداری عربی و اسلامی است که این پروژه علیه آنها و منافع و حال حاضر و آینده آنها است و بازی با ذهن این ملت‌ها و سوق دادن آنها به نبردهای خیالی برای تحقق اهدافی شیطانی کافی است؛ آنطور که اکنون در موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شاهد انجام آن هستیم. اولیت در برچیدن این رژیم موجود است.

شیخ الدیهی گفت: به ملت عزیز فلسطین می‌گوییم که فرزندان بحرین اهرمی در اجرای جنایت عادی سازی و پروژه آن نخواهند بود و رژیم در ترویج عادی سازی به تنهایی عمل می‌کند و اگر سرکوبگری وحشیانه رژیم نبود، همه میادین بحرین را غرق در پرچم‌های فلسطین می‌دیدید.
ارسال نظرات