۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۳۲۱۳
امام جمعه تکاب:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه ضروری است

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه ضروری است
آذربایجان غربی- امام جمعه تکاب گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه کاری ضروری بوده وطلاب بایدمطالعه دقیقی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی امام جمعه شهرستان تکاب در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، در تبیین وظایف طلبگی تصریح کرد: وظیفه دیگر طلاب حوزه های علمیه سعه صدر  و اخلاق نبوی می باشد  که با همین اخلاق و سیره نبوی میتوان همه را به اسلام و دین اسلام متمایل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان اینکه  مکارم اخلاقی یک مقوله والایی است که میتوان قلوب مردم را به اسلام دعوت کرد، اظهار داشت: اخلاق خوب و حسنه، باعث نفوذ روحانیت در بین مردم می شود همانطوری که سیره و روش علمای سلف همین بوده است.

 وی ضمن تاکید بر تبیین  بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه  گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه کاری ضروری بوده و  طلاب حوزه های علمیه باید مطالعه دقیقی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

امام جمعه تکاب در پایان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است برای رسیدن به اهدافی همچون حوزه و جوان انقلابی در آینده، بصیرت دینی و سیاسی در راستای برخورد با مشکلات و مسائل مختلف که باید از آنبه خوبی استفاده نمود./1500//310/خ

ارسال نظرات