۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۶۳۲۱۹
آیت‌الله عیسی قاسم:

پروژه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی با اراده امت اسلامی ساقط می‌شود

پروژه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی با اراده امت اسلامی ساقط می‌شود
رهبر شیعیان بحرین در واکنش به عادی‌سازی رژیم آل‌خلیفه با اشغالگران صهیونیست با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که پروژه عادی‌سازی قطعاً با اراده امت اسلامی ساقط می‌شود.
به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شب گذشته با صدور بیانیه‌ای در واکنش به عادی‌سازی روابط برخی رژیم‌های عربی با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: همه رژیم‌های رسمی عربی که اقدام به عادی‌سازی با دشمن کرده‌اند به‌خوبی می‌دانند که این عادی‌سازی خلاف شریعت الهی و نیز خواست امت اسلامی و‌ به‌معنای برآورده کردن خواسته‌های آمریکا و کنار آن اسرائیل است.

آیت‌الله عیسی قاسم در این بیانیه افزود: دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در باتلاق عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی و گناه بزرگ آن افتاده و می‌افتند، علت آن شکاف بسیار بزرگ میان مردم و حاکمان در تفکر و روحیه و اهداف و منافع است؛ همان کشورهایی که شکست روحی خورده‌اند و می‌خواهند آن را به ملت‌ها تحمیل کنند و مردم باید در برابر این شکست بایستند.

رهبر شیعیان بحرین تأکید کرد که این کشورها هرگز تمایل به رفتار باعدالت با ملت‌ها ندارند و می‌خواهند به‌طور کامل بر آنها مسلط شوند و هر امتیاز و فرصتی را به دست آورند. آنها تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آمریکا و اسرائیل ضد امت اسلامی و دین این امت را راهی برای تسلط بر ملت‌ و سرکوب آنها قرار داده‌اند.

آیت الله عیسی قاسم خاطرنشان کرد که رژیم‌هایی که خواسته‌هایشان در تضاد با خواسته ملت‌هاست و می‌خواهند داشته‌های کشورها را در دست بگیرند و کاملاً بر مردم مسلط باشند و افکار آنها را نابود کنند؛ راهی جز اینکه افراد زیر سلطه خود را تضعیف کنند و آنها را به حاشیه ببرند و میان آنها تفرقه‌افکنی و و ذلت را به آنها تحمیل کنند ندارند.

وی تأکید کرد که ملت‌هایی که می‌خواهند ارزش خود را حفظ کنند و مستقل و خودساخته باشند نباید از سیاست داخلی و خارجی کشورشان غافل شوند.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: عادی‌سازی برای اسلام و امت اسلامی نحس و هشدار نسبت  به شرّی بزرگ است و شما نمی‌توانید به کسی که برای تضعیف شما تلاش می‌کند اعتماد کنید و نیز کسی که برای غرق کردن شما در مشکلات اقدام می‌کند٬ کاری برای نجاتتان نمی‌کند. رها شدن از شرایط سخت نیاز به تلاش فراوان و صبر بسیار دارد و «خداوند شرایط هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد٬ مگر اینکه خودشان بخواهند».

در ادامه بیانیه مذکور آمده است که روزی که ملت‌های امت اسلامی خودشان کشورشان را بسازند٬ وزنه آنها به‌اندازه‌ای سنگین خواهد بود که هیچ سیاستی نمی‌تواند آنها را پایین بکشد و خواسته‌شان در همه امور و سیاست داخلی و خارجی محترم شمرده می‌شود.

رهبر شیعیان بحرین در پایان تأکید کرده است که عادی‌سازی با رژیم اشغالگر که از نظر ملت‌های امت اسلامی مردود است٬ زمانی که این ملت‌ها اراده تأثیرگذار خود را تحمیل کنند قطعاً ساقط می‌شود./د102/ف

ارسال نظرات