۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۶۳۳۴۰
سخنگوی جنبش حماس:

مقاومت در فلسطین اطمینان دارد پیروزی‌های جدید به دست می‌آورد

مقاومت در فلسطین اطمینان دارد پیروزی‌های جدید به دست می‌آورد
سخنگوی جنبش حماس گفت: جریان مقاومت فلسطین با پیشرفته کردن سلاح، خود را برای نبردها آماده می‌کند و اطمینان دارد پیروزی‌هایی جدید به دست خواهد آورد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که جریان مقاومت فلسطین و در صدر آن، «کتائب القسام» مصمم هستند تا محاصره تحمیل شده علیه خود را بشکنند.

برهوم با انتشار بیانیه‌ای گفت که مقاومت فلسطین همچنان به تحقق راهبرد، متراکم کردن قدرت و پیشرفته کردن سلاح خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، مقاومت در فلسطین با پیشرفته کردن سلاح، خود را برای نبردها آماده می‌کند و اطمینان دارد پیروزی‌هایی جدید به دست خواهد آورد که مسیری جدید برای مرحله بعدی جنگ با دشمن خواهد بود.

وی ادامه داد، دوگانه شر آمریکا و رژیم صهیونیستی و هر کس که دنباله‌رو آنان است، نخواهد توانست مقاومت را محاصره و مسیرهای امدادرسانی به آن را قطع کند.

سخنگوی حماس در واکنش به پخش مستندی از شبکه الجزیره تحت عنوان «ما خفی اعظم»، (آنچه پنهان است، عظیم‌تر است) پخش شد، گفت که این مستند بار دیگر ثابت کرد که «تمامی مسیرها و تلاش‌ها برای محاصره مقاومت و تحمیل معادله تسلیم شدن بر آن و خلع سلاح آن، شکست خواهد خورد».

برهوم در پایان تأکید کرد: «قدرت و شجاعت مردان القسام، میزان توانمندی‌های مقاومت، اطمینان، اراده و عزمی که گردان‌های القسام از خود نشان دادند، بیانگر آن است که در جنگ با اشغالگر در همه زمینه‌ها مصمم هستند، نبرد اراده‌ها با اشغالگر ادامه دارد، آنان در کمین آن (اشغالگر) هستند و صرف فکر کردن برای ورود به غزه یا حمله به آن، به منزله قماری خواهد بود که نتایج آن مشخص نیست».

در همین ارتباط، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس گفت «جرد کوشنر» که داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا این اواخر خواسته است با او و رهبران این جنبش دیدار و گفت‌وگو کند.

هنیه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره قطر و در قالب مستند «ما خفی اعظم»، گفت که کوشنر طی ماه‌های گذشته بعد از اعلام «معامله قرن» از طریق واسطه‌هایی به ما در حماس پیامی فرستاد که خواهان دیدار است و حاضر است در هر کجا چه پایتخت عربی چه پایتخت اروپایی با رهبران حماس از نزدیک دیدار و در مورد تحولات فلسطین بویژه غزه گفت‌وگو کند.

مستند الجزیره مربوط به سلاح مقاومت در فلسطین است و اینکه چگونه دشمنان در پی محاصره این مقاومت هستند و اینکه، مقاومت فلسطین از چه طریقی به سلاح دست یافته است./د102/ف
ارسال نظرات