۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۳۴۱۹
واکنش احزاب لبنانی در محکومیت عادی سازی روابط با اسرائیل؛

جنبش‌های مقاومت تا نابودی کامل اسرائیل ایستادگی خواهند کرد

جنبش‌های مقاومت تا نابودی کامل اسرائیل ایستادگی خواهند کرد
احزب لبنانی طی نشستی در بیانه ای همبستگی خود با ملت بحرین در رد طرح عادی سازی با رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، احزاب لبنانی امروز طی نشستی در بیانه ای ضمن محکوم کردن طرح عادی سازی میان بحرین و رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را با ملت بحرین اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم دولت بحرین که بعد از عادی سازی رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی انجام گرفت ضربه به حقوق شرعی ملت عربی فلسطین و ارزش های انسانی و اخلاقی است.

احزاب لبنانی اعلام کردند: عادی سازی با رژیم صهیونیستی خیانت به امت و مردم فلسطین است که نفی کننده ساده ترین حقوق انسانی در حق مردم فلسطینی بوده و دشمن را جری تر بر استمرار ظلم و جرائم خود می کند.

در این بیانیه اشاره شده است: عادی سازی روابط از امروز شکل نگرفته است بلکه باید گفت امروز نمایان شده و رابطه سری و مخفی به علنی تغییر پیدا کرده است که این نشان دهنده مظلومیت ملت فلسطینی بوده به طوری که حتی در اتحادیه عرب پشتیبانی نشدند و همپیمان‌های آنها جنبش های مقاومت در منطقه و جهان به اضافه پشتیبانی عظیم ایران و سوریه فقط است.

احزاب لبنانی در این بیانیه ابراز داشتند: جنبش های مقاومت در تصمیم خود برای مواجهه با رژیم اشغالگر قدس تا زمان نابودی این رژیم ثابت قدم هستند با تاکید بر اینکه ایستادگی در کنار مردم فلسطینی و گروهای مقاومت تا آزدای همه فلسطین خواهد بود و خون شهدا پیروزی را با نابودی رژیم صهیونیستی برای ما به ارمغان می آورد./ت301/ف
ارسال نظرات