۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۶۳۴۴۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شفافیت، تخلف مدیران متخلف را آشکار می‌سازد

شفافیت، تخلف مدیران متخلف را آشکار می‌سازد
خوزستان - آیت الله حیدری با بیان اینکه شفافیت سبب آشکاری تخلف مدیران متخلف می‌شود، گفت: مفسدان سیاسی و اقتصادی در محیط‌های شفاف پا نمی‌گذارند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت شفافیت در امور عنوان داشت: بدون شفافیت، نظام عادلانه و حکیمانه اتفاق نمی‌افتد، سبک زندگی درست منطبق بر آموزه‌های اسلامی در گرو شفافیت همه امور است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بدون شفافیت قادر به گام برداشتن نیستیم، اظهار داشت: دزد‌ها و افرادی که خواهان تجاوز به جان و مال و حریم و ناموس دیگران هستند از نور و شفافیت هراسان هستند، شفافیت همان نوری است که راه را روشن می‌کند.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با اشاره به اینکه دزد‌ها در تاریکی به ارتکاب جنایت می‌پردازند، تصریح کرد: مفسدان سیاسی و اقتصادی در محیط‌های شفاف پا نمی‌گذارند، برای سالم سازی جامعه و تحکیم عدالت و دستیابی به همه اهداف الهی باید شفافیت نصب العین قرار بگیرد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه همگان باید به شفاف سازی دعوت کنند، بیان داشت: سر دهندگان شعار شفافیت، خود در عملکردشان چنین شعاری را نشان دهند و به الگوسازی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از بُعد تکوینی باید قوانین شفاف را تصویب کند، عنوان داشت: مجلس در امر نظارت به دنبال شفافیت باشد و ابهام‌ها را زیر ذره بین قرار بدهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شفافیت سبب آشکاری تخلف مدیران متخلف می‌شود، گفت: در صورت عدم شفافیت سازی مجلس عاجز از عمل به وظایف اصلی است./۹۴۵۴/ت210/ب1
ارسال نظرات