۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۶۳۴۵۹
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خبر داد؛

نماز جمعه در بیشتر شهرهای آذربایجان غربی برگزار می شود

نماز جمعه در بیشتر شهرهای آذربایجان غربی برگزار می شود
آذربایجان غربی - آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر شهرهای استان آذربایجان غربی بجز (ارومیه و سردشت) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،  روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی در اطلاعیه ای از برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر شهرهای استان آذربایجان غربی بجز (ارومیه و سردشت) خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

باسمه تعالی

مردم مؤمن و شریف استان آذربایجان غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛

به استحضار می رسانیم بر اساس گزارشات واصله از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ودستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری  ائمه جمعه کشور و با توجه به بهبود شرایط و تثبیت وضعیت عمومی  در شهـــر های استان  ، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه   28 شهریور  ماه   1399  ، در  سراسر  استان آذربایجان غربی  به جز  ارومیه و سردشت اقامه خواهد شد.

ضمن شکرگزاری به درگاه ربوبی  و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از شما مردم مؤمن میخواهیم ، همگی برای ریشه کن شدن کامل این ویروس ، اصول بهداشتی را رعایت کرده و استمرار  در تضرع و توسل به درگاه الهی را تا فراهم شدن  زمینه کامل سلامتی در جامعه فراموش نکنیم  تتا با فضل الهی شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان غربی باشیم./1500//101/خ

 

 

ارسال نظرات