۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۶۳۷۴۹
امام جمعه الیگودرز:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی هویت و ارزش های ملت ایران است

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی هویت و ارزش های ملت ایران است
حجت الاسلام سرلک هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی هویت و ارزش های ملت ایران عنوان کرد و گفت: از این فرصت برای تبیین ارزش ها بین نسل جوان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در  در ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس که در سالن فرمانداری شهرستان الیگودرز برگزار شد، گفت: از فرصت هفته دفاع مقدس برای بازخوانی هویت، ارزش ها و آرمان های ملت ایران در جامعه استفاده شود.

امام جمعه الیگودرز افزود: با استفاده از برنامه های مختلف فرهنگی می توان ارزش های دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار و مقاومت رزمندگان و آرمان های انقلاب را بین نسل امروز تبیین ساخت.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس ایستادگی در برابر دشمنان است و امروز همین روحیه مقاومت سبب شکست دشمن در عرصه های مختلف و خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام سرلک خود کفایی در عرصه های مختلف را از دیگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: مهم ترین عامل در رشداقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی در جامعه امروز تقویت خودکفایی و توجه به ظرفیت های داخلی است.

وی اذعان داشت: ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را با استفاده از هنر، زبان و ادبیات باید برای نسل جوان نهادینه و تبیین ساخت چراکه این مهم در تربیت نسلی انقلابی اثرگذار است.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: امروز همه ما با انجام مسؤولیت هایی که بر دوش داریم و ادامه راه شهدا باید وظیفه خود را در برابر خون شهدا ایفا کنیم./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات