۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۳۷۲۷
حجت الاسلام رضوانی زاده:

سیاست نابخردانه برخی از کشورهای اسلامی؛ حیات اسرائیل را استمرار می بخشد

سیاست نابخردانه برخی از کشورهای اسلامی؛ حیات اسرائیل را استمرار می بخشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه با دیپلماسی ناقص خود؛ حیات رژیم صهیونیستی را استمرار می بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و... هشت سال دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب بیان داشت: شما عزیزان سرمایه های ارزشمند و معنوی این انقلاب هستید و تکریم شما بر همه ما واجب است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه رزمندگان، نمادهای واقعی روحیه انقلابی هستند، بیان داشت: در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه های خود علیه این نظام را آغاز کردند و در نهایت صدام ملعون را علیه ملت ایران شوراند و یک جنگ خانماسوز هشت ساله را بر این نظام اسلامی نوپا به امید سرنگونی آن تحمیل کردند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس دارای فراز و نشیب های فراوانی برای همه ما بود، عنوان کرد: در این جنگ هشت ساله شاید در ظاهر هزینه های زیادی بر انقلاب نوپای ما تحمیل شد، ولی همین جنگ حقانیت ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد.

حجت الاسلام رضوانی زاده پیروزی رزمندگان اسلام بر ابرقدرتهای جهان در یک جنگ طولانی و هشت ساله را از برکات و امدادهای غیبی خداوند متعال عنوان کرد و گفت: بیش از 32 کشور منطقه ای و جهانی تمام همت خود را عزم کرده بودند که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند و در این راه هزینه های بسیاری نیز متحمل شدند.

این استاد حوزوی با انتقاد از کمک های برخی از کشورهای عربی منطقه به صدام علیه ایران، گفت: تنها در یک مورد رژیم وهابی آل سعود نزدیک به 500 میلیارد دلار کمک بلاعوض به صدام حسین نمود.

حجت الاسلام رضوانی زاده عنوان کرد: صدام ملعون در همان روزهای نخستین آغاز جنگ تحمیلی به اربابان خود وعده داده بود که طی چند روز تهران و کل ایران را اشغال می کند ولی خواست خداوند چیز دیگری بود و دیدیم که نه تنها به این توهم هرگز نرسید، بلکه نزدیک بود که بخشی از کشورش به دست رزمندگان اسلام نیز بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه حیات رژیم صهیونیستی را استمرار می بخشند، گفت: دولت های امارات و بحرین با عملکرد ناقص و بچگانه خود در حوزه دیپلماسی نشان دادند که هیچ چیزی از خود ندارد و حاضرند که با هر ترفندی بر ترس های خود غلبه کنند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه کار سیاستمداران عربی در برابر اسرائیل یک اشتباه بزرگ سیاسی و استراتژیک است، گفت: بیش از 70 سال است که اسرائیل به عنوان دشمن شماره یک جهان اسلام شناخته می شود و این نشان می دهد که این رژیم جعلی به دنبال ضربه زدن به مسلمین است، ولی اماراتی ها و بحرینی ها نشان دادند که در خواب غفلتند.

حجت الاسلام رضوانی زاده در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: بی شک رژیم صهیونیستی خود  به خوبی می داند که منطقه و خلیج فارس هرگز نمی تواند به محل برای جولانش تبدیل شود، ولی بازهم نمی تواند از این توهم سیاسی دست بردارد./1400//210/خ

ارسال نظرات