۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۳۶۳۲
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

سینه چاکان امضای سند ۲۰۳۰ در کشور؛ پیاده نظام دشمنان انقلاب اند

سینه چاکان امضای سند ۲۰۳۰ در کشور؛ پیاده نظام دشمنان انقلاب اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رحمان صابری گفت: کسانی که در داخل کشور سینه خود را برای امضای سند ۲۰۳۰ سپر می‌کنند بی شک پیاده نظام دشمنان انقلاب و اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام رحمان صابری استاد مدرسه علمیه آیت الله بروجردی در نشست بصیرتی بسیجیان، ایثارگران و طلاب بسیجی کرمانشاه که صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی را باید دوران دفاع مقدس عنوان کرد که تاثیرات زیادی در آینده و استحکام این نظام  به دنبال داشت.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس علیرغم اینکه حتی در تامین سیم خاردار در مضیقه بودیم، بازهم نصرت الهی به یاری ملت ایران آمد و جهانیان دیدند که رزمندگان اسلام با دستان خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح سربلند و پیروز شدند.

حجت الاسلام صابری در بخش دیگری از سخنان خود شهدا، ایثارگران، بسیجیان و... را داشته های معنوی این انقلاب عنوان کرد و گفت: رمز ماندگار انقلاب اسلامی همین داشته های معنوی و دینی است.

این استاد حوزه علیمه با تاکید بر اینکه اکنون انقلاب در شدیدترین فشارها از سوی مستکبرین عالم قرار دارد، افزود: دشمنان که تاکنون جز ناکامی در برابر ملت ایران چیزی عایدشان نشده است، این بار تمام قدرت و داشته های خود را جمع کرده اند که این ملت را از پای درآوردند، ولی به حمد الهی هرگز اینچنین نخواهد شد.

وی در ادامه گذری بر ابعاد سند 2030 انداخت و بیان کرد: سند 2030 را باید سندی نوشته شده بر پایه ولنگاری فرهنگی، دینی و اعتقادی دانست و بی شک این سند نسخه ای از سوی دشمنان برای تحریف و تحقیر داشته های دینی و فرهنگی ملت هایی همانند ایران است.

حجت الاسلام صابری با اشاره به اینکه حامیان سند 2030 یا خود را به خواب زده اند یا واقعا عمق فاجعه را درک نمی کنند، گفت: در بندبند این سند منحوس و ضدفرهنگی بسیاری از داشته های انسانی عملا پایمال شده است و باید گفت که این سند به هیچ وجه ممکن قابل دفاع نیست.

این استاد حوزوی با انتقاد از طرفداران داخلی امضای این سند شرم آور، تصریح کرد: بی گمان سند 2030 سلاح فرهنگی و اعتقادی دشمنان برای تحریف باورها و اعتقادات دینی و فرهنگی کشور است، لذا حمایت از این موضوع محلی از اعراب ندارد.

حجت الاسلام صابری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حوزه های علمیه باید در بحث سند 2030 به صورت تخصصی ورود پیدا کنند، عنوان داشت: حوزه های علمیه به عنوان کانون های فکری و دینی جامعه اسلامی می توانند به خوبی موجودیت این سند را با استناد به داشته های دین و مذهب زیرا سووال ببرند، بنابراین شایسته است که کارگروهی در این زمینه از سوی حوزویان و فعالان فرهنگی در افشاگری ابعاد شیطانی این سند تشکیل شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: کسانی که در داخل کشور سینه خود را برای امضای سند 2030 سپر می کنند بی شک پیاده نظام دشمنان انقلاب و اسلام هستند./1400//210/خ

ارسال نظرات