۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۵۸۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

هیچ قدرتی به خود اجازه نمی دهد از موضع نظامی با ایران اسلامی سخن بگوید

هیچ قدرتی به خود اجازه نمی دهد از موضع نظامی با ایران اسلامی سخن بگوید
کرمانشاه - حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: امروز هیچ قدرتی به خود اجازه نمی دهد که از موضع نظامی با ایران سخن گوید که بی شک این نتیجه فداکاری رزمندگان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی عصر امروز در دیدار با جمعی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: هیچ انقلابی در جهان به اندازه انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان نبوده است، این انقلاب از بدو پیروزی تاکنون انواع و اقسام دشمنی ها را تجربه و پشت سرگذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی با اشاره به جنگ هشت سال دشمن علیه این انقلاب، بیان داشت: ظهور انقلاب اسلامی ایران در منطقه برای بسیاری از ابرقدرتها قابل تحمل نبود، از این رو عنصر خودفروخته خود یعنی صدام معلون را جلو انداختند و جنگی تمام عیار علیه ملت ایران آغاز کردند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه بیش از 32 کشور جهان رسما از صدام حسین علیه ایران حمایت می کردند، گفت: اسناد زیادی موجود است که کمک های کشورهای غربی و عربی به صدام به ایران چه مقدار است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: تنها در یک نمونه شاهد کمک 500 میلیارد دلاری عربستان به رژیم بعثی عراق علیه ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی ادامه داد: از سوی دیگر تجهیزات نظامی را غربی ها، مواد شیمیایی را آلمانی ها و هلندی ها و... با کمترین هزینه و حتی به صورت رایگان در اختیار صدام جنایتکار قرار می دادند به امید اینکه این انقلاب سرنگون شود، ولی خواست و اراده خداوند بر چیز دیگری بود.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه این اراده الهی بود که ملت ایران را با دستان خالی در برابر قدرت های جهان پیروز گردانید، افزود: در زمان آزادسازی خرمشهر، امام راحل چه زیبا فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه شما افتخارآفرین و مردان جبهه و جنگ هستید، گفت: همه ما ملت ایران به شما عزیزان بدهکاریم و هرگز نمی توانیم که این دلاورمردی شما را جبران کنیم مگر اینکه در مسیر ولایت و انقلاب حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز اقتدار نظامی ایران در منطقه و جهان به جایگاهی رسیده است که حق انتخاب را برای ابرقدرتها از بین برده است و هیچ قدرتی به خود اجازه نمی دهد که از موضع نظامی با ایران اسلامی سخن با میان آورد که بی شک این نتیجه فداکاری و ایثار شما عزیزان است.

این عالم کرمانشاهی راه اعتلای این انقلاب و نظام را اطاعت از رهبری و حفظ آرمان های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و گفت: امروز در مقابل این هجمه سنگین تبلیغاتی، رسانه و اقتصادی دشمنان تنها پیروی و تبعیت از ولایت فقیه می تواند ما را از این توطئه ها و دسیسه های شیطانی در امان نگه دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: تا زمانی که ملت ایران پیرو راستین ولایت فقیه باشند، هیچ قدرتی نمی تواند ما را تهدید کند، لذا از این روست که دشمنان همواره به دنبال تضعیف جایگاه رهبری در نزد افکار عمومی هستند./1400//210/خ

ارسال نظرات