۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۶۳۴۱۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

دولت همه انرژی خود را صرف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کند

دولت همه انرژی خود را صرف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کند
حجت الاسلام و المسلمین امان نریمانی گفت: دولت انرژی خود را صرف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نماید و در مباحث بین المللی با تعمق و تأمل بیشتری عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: اسلام برای تمام شئونات زندگی بشر برنامه دارد و یکی از برنامه ها، مسأله اقتصاد است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نسخه حل مشکلات کشور تنها در داخل پیدا می شود، گفت: بنابراین باید دولتمردان در بحث اقتصاد و معیشت مردم نگاهی علمی، عملی و صدالبته جهادی داشته باشند و تنها با این نوع نگاه می توان مشکلات معیشتی را در کشور حل کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران، ملتی قدرشناس بوده و هستند، بیان کرد: خدمت به ملت نجیب ایران نه تنها برای همه ما یک وظیفه شرعی و انسانی است، بلکه نوعی افتخار و مباهات است.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود با انتقاد از کاهش محسوس نظارت ها در بازار، اظهار داشت: خوشبختانه در بحث برخورد با مفاسد اقتصادی توسط قوه قضاییه شاهد حرکات بسیار امیدوارکننده ای هستیم، لذا از دولت هم می خواهیم که نظارت های خود را در بخش بازار تشدید کند و اجازه ندهد که بازار توسط عده ای فرصت طلب مدیریت شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری  مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه و اسلام آبادغرب، گفت: اکنون جمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی کامل شده است، بنابراین باید کار برای آبادانی هرچه بیشتر این استان در دستور کار این وکلای مردم قرار بگیرد.

این عالم کرمانشاهی با انتقاد از وضعیت بیکاری در کرمانشاه افزود: بیکاری در جای خود یک مسأله است و عواقب آن موضوع دیگری، بی گمان بخش اعظمی از ناهنجاری های فردی و اجتماعی معلول بیکاری، مشکلات اقتصادی، تورم و... است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی اضافه کرد: از سوی دیگر زمانی که آمار ازدواج و طلاق در کرمانشاه را می بینیم به عمق فاجعه پی می بریم و عملا این نشان می دهد که مشکلات اقتصادی تا چه میزان بر زندگی انسان ها و رفتارشان تاثیرات منفی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: کمتر از یک سال به عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، لذا در این مدت زمان دولت انرژی خود را صرف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نماید و در مباحث بین المللی با توجه به تجربه ای که به دست آورده است، با تعمق و تأمل بیشتری عمل کند./1400//310/خ

ارسال نظرات