۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۶۳۳۳۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حوزویان سربازان جنگ نرم و پاسداران دین در برابر دشمن هستند

حوزویان سربازان جنگ نرم و پاسداران دین در برابر دشمن هستند
کرمانشاه ـ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: حوزویان سربازان جنگ نرم و پاسداران دین در برابر شبهات و القائات دشمنان این نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه امروز در دیدار با جمعی از طلاب بسیجی و نیاز یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه عنوان کرد: دفاع مقدس برای همه ما یک ارزش است و تاریخ هشت ساله دفاع مقدس تضمین کننده آرمان های مقدس انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه دفاع مقدس زمینه ساز اقتدار بیشتر ملت و انقلاب ایران گردید، افزود: در هشت دفاع مقدس عملا در مقابل دنیای استکبار قرار گرفتیم و همه دنیا دیدند که جوانان این مرزوبوم با کمترین امکانات سینه خود را در مقابل دشمنان این انقلاب نوپا سپر کردند و اجازه ندادند که ذره ای از خاک این سرزمین به دست اجانب بیفتد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امروز وجود جمهوری اسلامی ایران و اقتدارش به مانند خاری در گلوی دشمنان و ابرقدرتهای جهانی است، بنابراین معاندان برای ضربه زدن به این ملت و نظام از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه بیان کرد: ما در طول عمر این انقلاب چندین مرحله مهم را با کمال افتخار پشت سرگذاشتیم و برای حفظ این نظام ملت ایران هزینه های زیادی پرداخت کرده است، لذا کسانی که به دنبال براندازی این نظام هستند باید بدانند که ملت ایران با بصیرت تر از آن هستند که فریب سخنان و وعده های دروغین و شیطانی آنان را بخورند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه افزود: ایجاد موج ناامیدی در جامعه، انتشار اخبار کذب برای ایجاد جو روانی و... از جمله برنامه های دشمن در جنگ روانی علیه این نظام و ملت است.

وی در ادامه با اشاره به نقش کلیدی روحانیون و حوزویان در این برهه خاص از تاریخ انقلاب بیان کرد: امروز حوزویان سربازان جنگ نرم و پاسداران دین در برابر شبهات و القائات دشمنان این نظام هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: دشمن جبهه فرهنگی و اعتقادی بزرگی علیه ملت ایران ایجاد کرده است و برای هر روز و ساعت و هر دقیقه خود برنامه و توطئه در آستین دارد، اما این بصیرت و هوشیاری شما عزیزان است که اجازه عملی شدن این برنامه ها را به دشمنان نمی دهد.

حجت الاسلام  والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که در بحث فرهنگی و معنوی جوان مسلمان ایرانی دچار خلا شود، اما اگر این چنین نشود، این دشمنان هستند که این خلاها را با افکار شیطانی و غیرانسانی خود پر خواهند کرد./1400//210/خ

ارسال نظرات