۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۲۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اسلام آمریکایی هرگز مورد تایید سنی و شیعه نیست

اسلام آمریکایی هرگز مورد تایید سنی و شیعه نیست
کرمانشاه ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: اسلامی که جهان آن را به عنوان اسلام آمریکایی می شناسند هرگز مورد تایید سنی و شیعه نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در تجمع اعتراضی طلاب کرمانشاهی که پیش از ظهر امروز در حوزه علمیه این استان برگزار شد، گفت: امروز جهان اسلام باید در مقابل این توهین ها و هتاکی ها علیه دین مبین اسلام و اعتقادات آن استوار قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کاری که در روزهای گذشته توسط اروپایی ها به ویژه نشریه فرانسوی علیه اسلام و داشته های مسلمین انجام گرفت بی شک نه اولین بار بوده است و نه آخرین بار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: زمانی که سلمان رشدی به پیامبر اکرم (ص) و اعتقادات مسلمین اهانت کرد، امام خمینی(ره) حکم ارتداد وی را صادر نمودند و این حکم هنوز هم جاری است و این مساله ضرورت برخورد مسلمانان با هتاکان به اسلام و پیامبر اکرم(ص) را نشان می‌ دهد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه این توهین ها برنامه ای برای درهم شکست وحدت در جهان اسلام است، گفت: همه ما روحانیون و طلاب به عنوان سربازان دین وظیفه داریم که از داشته های اسلام دفاع و پاسداری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر باید گفت که علت این همه توهین و هتاکی علیه اسلام واکنش اروپایی ها و غربی ها به شدت گرفتن موج اسلام گرایی در بین جوانان غیرمسلمان است به طوری که به گفته برخی از سیاستمداران غربی اسلام بدون جنگ و خونریزی در حال گسترش در جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جهان اسلام حرف های بسیاری برای گفتن دارد و می تواند در معادلات جهانی تاثیرگذار باشد، افزود: در حال حاضر جمعیت مسلمانان در جهان یک میلیارد و 500 میلیون نفر  است و از سوی دیگر پیش بینی ها نشان می دهد که ادامه روند کنونی می تواند 70 درصد جمعیت جهان را در سال 2060 به سمت اسلام سوق دهد که این کابوس مرگباری برای دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به تقابل اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، عنوان کرد: اسلامی که جهان آن را به عنوان اسلام آمریکایی می شناسند هرگز مورد تایید سنی و شیعه نبوده و نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: لذا گروهک های تروریستی به مانند داعش، القاعده، النصره و... همه نمونه هایی از اسلام آمریکایی هستند که بنام رسول اکرم به دنبال نشان دادن چهره ای غیرانسانی و خشن از اسلام هستند و بی شک این ترفند آمریکایی ها و ... برنامه ای برای جلوگیری از موج اسلام گرایی در جهان است.

براساس این گزارش در این مراسم، روحانیون، طلاب و آحاد مردم شهیدپرور کرمانشاه با سر دادن شعارهایی همانند "من عاشق محمدم"، "لبیک یا رسول الله" و "لبیک یا نبی الله" "مرگ بر آمریکا، "مرگ بر فرانسه"، "هیهات من الذله" و "سکوت هر مسلمان، اهانت است به قرآن " خشم خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به رسول اکرم (ص) نشان دادند./1400//210/خ

ارسال نظرات