۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۶۶۳۱۹۷
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر کنگاور مطرح کرد؛

پروژه تفرقه پست ترین برنامه استعمار برای جلوگیری از اسلام گرایی در جهان

پروژه تفرقه پست ترین برنامه استعمار برای جلوگیری از اسلام گرایی در جهان
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور گفت: پروژه تفرقه و دودستگی یکی از پست ترین برنامه های استعمارگران برای جلوگیری از موج اسلام گرایی در بین کشورهای جهان است.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تاکید بر اینکه اسلام دین رحمانیت و حقانیت است، بیان داشت: قریب به 1400 سال است که اسلام همواره مورد هجمه دشمنان و کفار  و به ویژه کشورهای غربی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور در ادامه عنوان کرد: در دهه اخیر جهان اسلام به ویژه خاورمیانه به نوعی به میدان نبردهای نظامی، عقیدتی و ایمانی تبدیل شده است و در این بین شاهد حضور غربی ها و دشمنان اسلام در این منطقه هستیم.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ترس دشمن از قدرت واقعی و معنوی جهان اسلام است، گفت: پروژه تفرقه و دودستگی یکی از پست ترین برنامه های استعمارگران برای جلوگیری از موج اسلام گرایی در بین کشورهای جهان بوده و هست و بی گمان اقدام نشریه شارلی ابدو به گونه ای موید این سخنان است.

حجت الاسلام ملکی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عملکرد برخی از کشورهای اسلامی در این حرکت نشریه فرانسوی بی تاثیر نبوده و نیست، اظهار داشت: زمانی که می بینیم دولت به ظاهر اسلامی امارات عملا از پشت به دولت و مردم فلسطین خنجر می زند، باید منتظر چنین جسارت هایی از سوی غربی ها علیه رسول اکرم باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور تصریح کرد: بنابراین عقب نشینی برخی از کشورهای مرتجع منطقه و اسلامی از آرمان های دینی خود یکی از علل اصلی اوج گرفتن موج اسلام ستیزی در جهان می تواند باشد.

این استاد حوزه علمیه با انتقاد از سکوت جامعه جهانی به ویژه برخی از کشورهای مسلمان در توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) گفت: اگر جهان اسلام در برابر این توهین ها و هتاکی ها همچنان سکوت پیشه کند، شک نداشته باشید که موج اسلام ستیزی از سوی غرب شدت بیشتری خواهد گرفت./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات