۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۳۷۹
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

برخی در جریان آلودگی آب روستای شیخ صله حرمت قلم را شکستند

برخی در جریان آلودگی آب روستای شیخ صله حرمت قلم را شکستند
کرمانشاه ـ امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: برخی از افراد در جریان آلوده شدن آب روستای شیخ صله به دنبال ایجاد تشویش و موج سواری بودند و به راحتی حرمت قلم را شکستند.

ماموستا احمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد مسمومیت تعدادی از اهالی روستای مرزی «شیخ صله» از طریق آب آشامیدنی بوده ایم که امیدواریم که این عزیزان هر چه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: در این حادثه رسانه ها اخبار مختلفی را درباره سرمنشا این مسمومیت اعلام کردند و علیرغم تاکید موکد آیت الله مصفطی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار، هنوز علت اصلی این امر به صورت دقیق مشخص نشده است.

این عالم اهل سنت ضمن تقدیر از پیگیری های مسوولان ارشد استان در این قیضه گفت: متاسفانه طولانی شدن پروسه بررسی علت این آلودگی در آب شرب روستای شیخ صله فرصتی به عوامل و ایادی خودفروخته داخلی و خارجی داد تا اخبار ضدونقیض بسیاری منتشر کنند.

ماموستا شیخی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بی شک دیر یا زود علت اصلی این آلودگی مشخص و به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید، اما از رسانه های منطقه و استان درخواست می کنیم که هر خبری در این باره را منتشر و بازنشر نکنند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: جای تأسف برای برخی از افراد و مدیران کانال های مجازی دارد که در بحث آلودگی آب شرب روستای شیخ صله به نوعی موج سواری کردند و به دنبال تشویش افکار عمومی بودند و به راحتی حرمت قلم که خداوند بدان قسم خورده است را شکستند.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به اینکه همواره نگاه نظام اسلامی به مناطق اهل سنت نگاهی از روی دلسوزی و برادری بوده و هست، گفت: دور از انصاف است که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق مرزی کشور به ویژه در مناطق اهل سنت استان کرمانشاه نادیده گرفته شود، زیرا بسیاری از رسانه های بیگانه و مغرضین به دنبال ایجاد دودستگی در کشور به ویژه در بین برادران اهل سنت و شیعه هستند./1400//210/خ

ارسال نظرات