۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۳۶۱۳

پیکر شهید «خیراله گرامی» در شهرستان اسلام آبادغرب تشییع شد

پیکر شهید «خیراله گرامی» در شهرستان اسلام آبادغرب تشییع شد
کرمانشاه ـ پس از 40 سال فراغ، پیکر مطهر «خیراله گرامی» در جمع مردم شهیدپرور اسلام‌آباد غرب در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پس از40 سال فراغ، پیکر مطهر «خیراله گرامی» در جمع مردم شهیدپرور اسلام‌آباد غرب امروز  در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و امروز با حضور مردم مومن و انقلاب شهرستان گیلانغرب شهید خیراله گرامی را تشییع و خاکسپاری کردیم.

سردار ریحانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: شهید گرامی 40 سال همچنان مفقودالاثر بود تا اینکه با تلاش برادران گروه های تفحص پیکر مطهر وی کشف گردید و جسد وی برای انجام آزمایشات دی ان ای به تهران فرستاده شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: شهید خیرالله گرامی دارای دو برادر شهید و سه برادر جانباز دفاع مقدس است که این افتخار بزرگی برای خانواده معظم این شهیدان و نیز مردم گیلانغرب و استان کرمانشاه است.

پیکر پاک این شهید والامقام در منطقه باقی‌مانده بود که با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف و پس از انتقال به تهران و انجام آزمایش DNA هویت آن مشخص شد و روز گذشته از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

براساس این گزارش، شهید «خیراله گرامی» فرزند علی در سال ۱۳۴۲ در شهرستان گیلانغرب متولد شد، این شهید پاسدار در منطقه چرمیان این شهرستان در حالی که تا ۱۰ متری مواضع دشمن برای شناسایی رفته بود، در نبرد با دشمن بعثی در دیماه سال ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد./1400//210/خ

ارسال نظرات