۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۶۳۶۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

هزار مبلغ خواهر و برادر در ایام محرم به نقاط مختلف کرمانشاه اعزام شدند

هزار مبلغ خواهر و برادر در ایام محرم به نقاط مختلف کرمانشاه اعزام شدند
کرمانشاه - حجت الاسلام احمدی گفت: علیرغم ویروس کرونا، شاهد اعزام بیش از هزار مبلغ خواهر و برادر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به نقاط مختلف این استان بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم بیماری کرونا و از سوی دیگر تبلیغات دشمنان برای به تعطیلی کشاندن عزاداری های محرم، دیدیم که این چنین نشد و مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی عزاداری های این ایام را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر برخی از افراد و گروه ها به بهانه کرونا و سلامتی مردم، با استفاده از رسانه هایی که در اختیار داشتند، به دنبال این بودند که از حضور عزاداران در هیات های عزاداری جلوگیری کنند ولی خداوند متعال این ترفند دشمنان دین خدا را بی اثر کرد.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: محرم امسال نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت و ویژه بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند همیشه مسیر درست را در مقابل دیدگان ما قرار داد و توانستیم با عمل به منویات معظم له، هم عزاداری های محرم را با رعایت کامل پروتکل ها انجام دهیم و هم اینکه امسال رزمایش کمک مومنانه را عملی کردیم که این امور در این شرایط یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.

این مقام مسوول در ادامه سخنان خود اظهار داشت: لذا سخنان رهبری در بحث برگزاری عزاداری های محرم برای همه ما فصل الخطاب گردید و همین امر باعث شد که بتوانیم این مراسم ها را برگزاری کنیم و از همه مهمتر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به دشمن به بهانه شرایط ناشی از کرونا قصد حاشیه سازی برای عزاداری های محرم داشت، افزود: تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برای حفظ سلامت عزاداران حسینی در شرایط کرونایی در دهه اول محرم بیش از هزار مکان برای عزاداری دوستداران سیدالشهدا و اهل بیت علیهم السلام تهیه و معرفی کرد.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود بیان کرد: همچنین علیرغم بیماری و ویروس کرونا در کشور، شاهد اعزام بیش از هزار مبلغ خواهر و برادر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به اقصی نقاط این استان بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال برای رعایت مسایل بهداشتی در بحث کرونا به صورت مستمر و منظم بیش از پانصد بازدید از هیات ها و تشکل های مذهبی داشتیم و خوشبختانه هیات های مذهبی نهایت رعایت این پروتکل ها را داشتند.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال با تلاش، تعامل و تعهد هیات ها و تشکل های مذهبی پاسخ کوبنده ای به دشمنان اهل بیت علیهم السلام و مخالفان عزاداری های محرم و صفر دادیم./1400//310/خ

ارسال نظرات