۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۳۸۱۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

وظیفه دولتمردان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست

وظیفه دولتمردان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز وظیفه اصلی مدیران و دولتمردان خدمت به مردم و رفع مشکلات و تنگناهای زندگی آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه صبح امروز با دکتر ستاری؛ معاون رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار کرد: کسانی که خداوند مسوولیتی به آنها سپرده است باید این را یک توفیق الهی بدانند و در خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه همه در قبال پست و سمت خود باید در محضر خداوند جوابگو باشیم، تاکید کرد: امروز وظیفه اصلی مدیران و دولتمردان خدمت به مردم و رفع مشکلات و تنگناهای زندگی آنهاست، بنابراین با توجه به هماهنگی خوب بین مدیران در کرمانشاه انتظار داریم که کارها در این استان به درستی پیش برود.

در ادامه این دیدار، محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دولت درخواست می کنیم که وضعیت سخت حاکم بر کرمانشاه را به خوبی درک کند، زیرا بیکاری به یکی از معضلات و ناهنجاری های این استان تبدیل شده است.

در ادامه این دیدار، معاون رئیس جمهور نیز در  سخنانی گفت: انگیزه و هدف اصلی من از سفر به کرمانشاه توسعه اقتصاد دانش بنیان این استان و زیر ساخت های آن است و امیدوارم که در این حوزه بتوانیم کارهای خوبی برای این خطه انجام دهیم.

ستاری در ادامه بیان داشت: خوشبختانه بودجه لازم برای این موضوع تأمین شده است و امیدوارم بخش خصوصی با همه ظرفیت های لازم پای کار بیاید تا بتوانیم ضمن توسعه زیر ساخت ها، معضل بیکاری استان را حل نماییم.

در ادامه، هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه نیز اظهار داشت: در بازدیدهایی که از پتروشیمی کرمانشاه با حضور دکتر ستاری به عمل آمد، شاهد انگیزه لازم جوانان در این مرکز بودیم که این خود یک سرمایه عظیم است./1400//210/خ

ارسال نظرات