۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۶۳۸۴۱
به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی؛

فاز نخست طرح اشتغالزایی در مناطق هدف خوزستان به بهره برداری رسید

فاز نخست طرح اشتغالزایی در مناطق هدف خوزستان به بهره برداری رسید
خوزستان - حجت الاسلام علی نژاد گفت: فاز نخست طرح اشتغالزایی در مناطق هدف استان خوزستان به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.
حجت الاسلام جلیلی علی نژاد، مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پس از وقوع سیلاب فروردین سال ۹۸ در استان مشکلات اقتصادی بسیاری برای خانوار‌های مناطق سیل زده ایجاد شد، اظهار داشت: با توجه به دغدغه رهبرانقلاب در رابطه با وضعیت اقتصادی اهالی این مناطق، با هماهنگی‌های صورت گرفته با تولیت محترم آستان قدس رضوی، موضوع اشتغال و معیشت اهالی این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان عنوان داشت: پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی صورت گرفته هزار واحد دامداری با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب وام قرض الحسنه با همکاری بانک مهر ایران در رسته شغلی رایج در منطقه که پرورش گاومیش می‌باشد، در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان اینکه واحد‌های دامداری در مناطق سیل زده شهرستان‌های شوشتر و شادگان در حال راه اندازی هستند، اضافه کرد: هم اکنون فاز نخست این طرح در دهستان شعیبیه غربی شهرستان شوشتر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: کنار اعطای وام برای پایداری اشتغال، مدیریت زنجیره ارزش اعم از اصلاح جایگاه، خدمات فنی و تخصصی شامل بهداشت، درمان و تغذیه برای بالابردن راندمان تولید در دستور کار قرار گرفته است.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان گفت: در تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) انجام شد، اصلاح و بهسازی جایگاه‌های نگهداری دام اعضای این طرح برعهده‌ این مجموعه است./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات