۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۶۳۹۶۰
از سوی معاونت آموزش صورت گرفت؛

اعلام شرایط نام نویسی در دوره آموزش مجازی و غیرحضوری حوزه

اعلام شرایط نام نویسی در دوره آموزش مجازی و غیرحضوری حوزه
شرایط نام نویسی در آموزش مجازی و غیرحضوری از سوی مرکز آموزش‌های غیر حضوری و مجازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شرایط نام نویسی در آموزش مجازی و غیرحضوری از سوی مرکز آموزش های غیر حضوری و مجازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه اعلام شد.

براساس این گزارش، تکمیل سطح یک (قبولی در دروس کتبی و شفاهی پایه های 1 تا 6) با معدل حداقل 14 در پایه6 به صورت رسمی در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از مصوبه 1088 (ماده 10 و 18)، اشتغال تمام وقت در یکی از نهادها یا ارگان های انقلاب اسلامی متناسب با شؤون روحانیت و نداشتن منع آموزشی و صیانتی، از شرایط نام نویسی در آموزش مجازی و غیر حضوری است.

نام نویسی، انتخاب درس و برگزاری کلاس ها

نام نویسی در آموزش های غیر حضوری و مجازی از یکم تا شانزدهم مهرماه از طریق سامانه نجاح امکان پذیر خواهد بود و انتخاب واحد نیز از ششم تا 21 مهرماه فعال است.

انتخاب واحد بعد از پرداخت مبلغ 700 هزار ریال جهت نام نویسی در آموزش غیرحضوری به شماره 62738311125903812 به نام شورای عالی حوزه های علمیه تائید می شود و در صورت واریز وجه از سوی طلبه امکان عودت وجود ندارد.

هر طلبه مجاز به انتخاب واحد حداکثر 360 ساعت و حداقل 240 ساعت درس است و طلابی که فقط ثبت نام کرده و به هر دلیلی انتخاب واحد انجام نداده باشند، وضعیت آن ها حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است، صرف ثبت درخواست غیرحضوری به معنای نهایی شدن نام نویسی در دوره غیرحضوری نبوده و باید کل مراحل تا نهایی شدن ثبت نام و انتقال از طریق سامانه کامل شود. 

همچنین زمان ارائه درس نیز از 22 مهرماه تا 20 دی ماه خواهد بود که درس های پایه 10 و کفایه پایه 9 به صورت برون خط (آفلاین) و در قابل بسته های اسکورم بارگزاری و دروس سایر پایه ها به صورت بر خط (آنلاین) برگزار می شود.

برگزاری امتحان

زمان برگزاری امتحانات دوره های غیر حضوری و مجازی از 25 تا 29 بهمن ماه خواهد بود و طلابی مجاز به شرکت در امتحانات هستند که حد مجاز غیبت (حداکثر یک هشتم عدم حضور) در کلاس ها را کسب کرده باشند.

نمره قبولی

حداقل نمره قبولی در تمامی دروس 12 است و امکان استفاده از تک ماده وجود دارد که طلاب متقاضی تک ماده باید درخواست کتبی خود را از طریق مرکز مدیریت استان به ستاد ارسال کنند.

یادآور می شود، تغییر دوره از حضوری به غیرحضوری و بالعکس در هر سال تحصیلی، فقط یک مرتبه امکان پذیر است.

طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه نجاح یا سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی www.howzeh-qom.com مراجعه کنند./1324/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسینی‌
Iran, Islamic Republic of
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
سوال‌های‌مهذبی‌در‌مورد‌دین‌داری
0
0