۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۶۴۰۵۷
آیت الله حیدری:

عوامل حادثه تروریستی اهواز مصداق خوارج و داعش هستند

عوامل حادثه تروریستی اهواز مصداق خوارج و داعش هستند
آیت الله حیدری گفت: آنان که به اسم اسلام، مسلمانان را می کشند و زیر پرچم کفر پیکار می کنند، همان خوارج زمان امیرالمومنین(ع) و یا همین داعشیان امروز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی۳۱ شهریور اهواز در مسجد صاحب الزمان(عج) کوی سیاحی اهواز با بیان اینکه جهاد بابی است که خداوند برای اولیای خود باز کرده است، عنوان داشت: باید زیر پرچم اولیا و به دستور آنها یا ولی آنها و در برابر کفار باشیم، آنان که به اسم اسلام، مسلمانان را می کشند زیر پرچم کفر پیکار می کنند، همان خوارج زمان امیرالمومنین(ع) و یا همین داعشیان امروز هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عوامل حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه ۹۷ در رژه اهواز مصداق خوارج و داعشیان هستند، بیان داشت: گناه آن شش ساله یا این جوان و آن کسانی که بیگناه کشته شدند چه بود که اینها با رگبار مسلسل کشتند.

متولی مدرسه الغدیر اهواز خاطرنشان کرد: این تروریست ها فکر می کنند که جهاد می کنند اما این چه جهادی است که کودکان و جوانان بی گناه را می کشند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردم خوزستان خصوصا عشایر غیور عرب دین خود را به اسلام ادا کردند، اظهار داشت: هزار شهید عرب خوزستانی از ۲۳ هزار شهید خوزستانی در دفاع مقدس گواه این است.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی دانش آموخته مدرسه اسلامی، علوی، حسینی، مهدوی و خمینی است، ما باید در این مکتب زندگی و فرزندان خود را در این مکتب تربیت کنیم./۹۴۵۶/پ210/ب1

ارسال نظرات