۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۶۴۰۸۶

ششمین جلسه اساتید و معاونان مدرسه علمیه ولی عصر کنگاور برگزار شد

ششمین جلسه اساتید و معاونان مدرسه علمیه ولی عصر کنگاور برگزار شد
کرمانشاه - ششمین جلسه هفتگی اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور با حضور اساتید و معاونان این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ششمین جلسه هفتگی اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور با حضور اساتید و معاونان این مدرسه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور در ادامه سخنان خود بیان کرد: در این جلسه مواردی از سوی اساتید، معاونان و طلاب این مدرسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلسات هفتگی می تواند زمینه ساز توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه شود، گفت: یکی از مسایلی که در این جلسه مطرح شد، بررسی کیفیت ارتقای کمی و کیفی آموزش در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور با توجّه به ظرفیت های در دسترس بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه کرونا تاثیرات منفی بسیاری در بخش آموزشی کشور به ویژه حوزه های علمیه داشته است، بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه هفتگی معاونین و اساتید مدرسه علمیه کنگاور مطرح و بررسی شد؛ محدودیت های پیشگیرانه از ویروس کرونا در ایام تحصیل حضوری بود.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: همچنین با حضور اعضای حاضر در جلسه پیرامون برنامه دروس نیم سال اول مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور مسایلی مطرح و راهکارهایی از سوی افراد ارائه شد.

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم که هرچه سریعتر از وضعیت کرونایی موجود در کشور، استان و شهرستان کنگاور خارج شویم تا ان شاء الله بتوانیم به مانند گذشته کلاس های حوزوی را به صورت حضوری برگزار کنیم./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات