۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۶۴۱۴۰
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست «توانمندی‌های هوش مصنوعی در تولید علوم اسلامی» برگزار می‌شود

نشست «توانمندی‌های هوش مصنوعی در تولید علوم اسلامی» برگزار می‌شود
نشست هم اندیشی «توانمندی‌های هوش مصنوعی در تولید علوم اسلامی، آسیب شناسی و فرصت جویی» به همت خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی «توانمندی‌های هوش مصنوعی در تولید علوم اسلامی، آسیب شناسی و فرصت جویی» به همت خبرگزاری رسا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محمدحسین بهرامی رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و بهروز مینایی رییس دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت در این نشست به ارائه مطالب خود خواهند پرداخت.

نشست هم اندیشی «توانمندی‌های هوش مصنوعی در تولید علوم اسلامی، آسیب شناسی و فرصت جویی» فردا پنجشنبه سوم مهرماه بعد از نماز ظهر و عصر در سالن جلسات خبرگزاری رسا واقع در خیابان بهشت، بعد از سازمان شهرداری، ساختمان خبرگزاری رسا برگزار می شود.

گفتنی است، نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی به ریاست آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار و دکتر مینایی دانشیار دانشگاه علم و صنعت نیز دبیر علمی این همایش خواهد بود. همچنین خبرگزاری رسا نیز در برگزاری این همایش همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

 این همایش در روز بیست و هفتم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می توانند تا 30 دی ماه مقالات خود را در محورهای بررسی فقهی و تحلیلی، نظریه پردازی و الگوسازی تحلیل فرصت ها و تحلیل ها، استدلال ورزی و مدل سازی منطقی، طراحی الگوریتم و هستان نگار، ساخت پیکره و طراحی ابزارهای پایه ای و میانی، برنامه های کاربردی و تعاملی هوشمند به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

قابل ذکر است که پیش نشست های علمی و ترویجی، کارگاه های علمی و فنی، رویدادهای کسب و کار نوین و برگزاری نمایشگاه دستاوردها از جمله برنامه های نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی است که نشست هم اندیشی «توانمندی‌های هوش مصنوعی در تولید علوم اسلامی، آسیب شناسی و فرصت جویی» در همین راستا از سوی خبرگزاری رسا برگزار می شود./841/پ203/ق

ارسال نظرات