۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۶۴۱۵۲
رهبر شیعیان پاکستان:

جهان باوجود اسرائیل رنگ آرامش نخواهد دید

جهان باوجود اسرائیل رنگ آرامش نخواهد دید
رهبر شیعیان پاکستان در روزجهانی امنیت بر حل مشکلات امت اسلامی به ویژه در فلسطین و کشمیر تأکید کرد و گفت: باوجود اسرائیل جهان رنگ آرامش نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، در روزجهانی امنیت بر حل مشکلات کشورهای اسلام بویژه فلسطین و کشمیر تأکید کرد.

وی با بیان این که جنگ و درگیری هیچ وقت راه حل مناسبی برای یک ملت و کشور نیست، گفت: قدرت های استکباری برای رسیدن به اهداف خود ملت ها را به جان هم می اندازند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با اشاره به این که مردم بیدار و هوشیار باید به این نکته توجه کنند که دشمن در حال تضیف کشورهای اسلامی است، افزود: امنیت منطقه در حل مسأله کشمیر و فلسطین پنهان است، تا حقوق این دو ملت داده نشود منطقه رنگ آرامش به خود نخواهد دید.

وی با بیان این که فقط با اختصاص روز جهانی امنیت جهان امن نخواهد شد بلکه نهاد های بین المللی در برقراری امنیت صادقانه تلاش کنند، گفت: عراق، سوریه، افغانستان، یمن، بحرین، میانمار، کشمیر و فلسطین منتظر حمایت صادقانه و عکس العمل فوری مجامع جهانی اند.

رهبر شیعیان پاکستان، اسرائیل غاصب را مرکز فتنه در سرزمین های اسلامی دانست و تأکید کرد: چنانکه حضرت امام خمینی ره فرموده اند اسرائیل یک غده سرطانی است، تا زمانیکه این غده در قلب سرزمین اسلامی باشد، مسلمانان و جهانیان رنگ آرامش نخواهند دید./988/پ202/ق

ارسال نظرات