۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۶۴۱۹۱
آیت الله عبداللهی:

ولایتمداری و ثبات قدم در راه انقلاب ویژگی بارز آیت الله ممدوحی بود

ولایتمداری و ثبات قدم در راه انقلاب ویژگی بارز آیت الله ممدوحی بود
عضو جامعه مدرسین حوزه آیت الله ممدوحی را در همراهی با رهبر انقلاب با ثبات قدم دانست و گفت: ولایتمداری از جمله صفات برجسته آیت الله ممدوحی بود.

آیت الله محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مرحوم آیت الله ممدوحی در مباحث فلسفه و عرفان تخصص ویژه ای داشت، گفت: آیت الله ممدوحی از اساتید مبرز حوزه علمیه و صاحب کرسی تدریس بود.

آیت الله عبداللهی ابعاد اخلاقی شخصیت مرحوم آیت الله ممدوحی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در بعد تبلیغی، مردم در استان های مختلف کشور از خطابه ایشان استفاده می کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فعالیت های گوناگون آیت الله ممدوحی در عرصه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ولایتمداری از جمله صفات برجسته آیت الله ممدوحی بود که در مقاطع مختلف ظهور و بروز پیدا کرد.

وی آیت الله ممدوحی را در همراهی با رهبر انقلاب با ثبات قدم دانست و اظهار داشت: آیت الله ممدوحی علاقه خاصی به رهبر انقلاب داشتند و همواره موضع گیری های قاطعانه ای از خود بروز می دادند.

آیت الله عبداللهی با بیان اینکه آیت الله ممدوحی از نمایندگان فعال، حساس و انقلابی مجلس خبرگان رهبری بود، ابراز کرد: آیت الله ممدوحی در جامعه مدرسین از اعضا پایدار و فعال بود و مسائل انقلاب اسلامی را در این نهاد پیگیری می کردند./1350/ت302/ق

ارسال نظرات